Cheneyney skrev 2020-05-11 21:01:35 följande:
Ja, känns lite peppande var gång man öppnar kylen, att snart, snart så ska det bannemig vara vår tur att fira! :)
Snart så vet du! Inga tecken på mens heller? Noll symptom kan ju vara ett symptom i sig :)
Skönt att hålla sig upptagen, då är bim snart här. Kommer du testa något mot helgen eller du håller dig?
Har ni barn sen innan förresten?
Ja det är galet. Känns som ett helt liv sedan, samtidigt som det känns som igår. Nu lever man bara 2 veckor i taget och längtar bara framåt hela tiden. Känns som det varit svårt att njuta av nuet på samma sett som förr. Har som tur är alltid fullt upp med jobb, sambo och häst. Hästen betyder något otroligt mycket och har hjälpt mot att gräva ner sig totalt.
Bra fråga. Jag ringde sjukhuset i mitten på mars, och då trodde hon jag pratade med att dem skulle klara att hålla vårdgarantin t.o.m. Men det innebär ju mitten på juni, och på sommaren stänger ju dem ner vad jag förstått det som. Sen kom ju dessutom corona vilket nog bromsat ner en del.
Jag är inställd, och hoppas verkligen, på att vi kommer in till hösten. Men man vet ju såklart aldrig.
Åhh jag ska nog också hitta något vi kan fira med när dagen kommer :D
Nej inga tecken på mens ännu, men jag märker oftast inte att min mens kommer förrän det runnit igenom någon stans o.O
I bästa fall får jag en redig molvärk några timmar innan. Jag gav mig på rosenrot för några månader sedan och då fick jag sån mensvärk att jag fick feber :/
Det är sant, så länge mensen inte kommit så finns ju hopp :)
Åhh jag är så himla sugen att testa, men jag ska försöka hålla mig tills måndag. Jag har bara ett test hemma
Nej inga barn. Har aldrig varit gravid innan heller (som jag vet något om)
Ja eller hur! Vi skulle egentligen rest i vintras var tanken men jag skulle ju i mitt huvud vara gravid då... Haha så dum man känner sig
Åhh vad härligt med häst! Då har du fullt upp med andra ord :)
Aj då! Ja både corona och sommar gör ju att allt tar så mycket längre tid! Jag hoppas ni får en tid redan tidigt i höst för utredning förutsatt att ni såklart inte lyckas först själva! ;)
När blir nästa ÄL ungefär?