• Viktoria104

Bim Maj 2020

Hej,
    Hoppar in i tråden. Första gången jag och min man försöker bli med barn. Har BIM 10/5. Skrattande

• Viktoria104

Hur tidigt kan man börja testa om man har BIM 10 maj? Är så ivrig att jag har tagit något enstaka testa redan nu! Tungan ute

• Viktoria104
    Mamma9501 skrev 2020-05-01 23:10:15 följande:

Idag är jag på bim -3, har mensvärk i 3 dagar redan, idag började halsbränna och huvudvärk. Kommer testa på bim dagen.någon mer som har några symtom?

Har haft symptom i 3-4 dagar. I början av veckan fick jag huggande smärta i buken vilket jag aldrig har haft förut. Har sedan dess haft molande värk som en blandning mellan mensvärk och träningsvärk. Är obeskrivligt trött och sover mig nästan igenom dagarna. Har BIM den 10 maj så väntar att testa mer. Har redan gjort några tester för jag är så otålig. Är rädd att jag bara inbillar mig symptomen. :( 
  • Viktoria104

Har någon av er andra haft en nidblödning? Ska ha min mens på söndag och har fått en ljusljusrosa blödning idag. 

• Viktoria104
    Nykär15 skrev 2020-05-08 07:17:57 följande:
    Jag har haft alla ggr jag vart gravid! Kan absolut vara det :) det ser du på test på söndag om det var eller om det bara var spotting...det som är det tråkiga, att man inte vet ändå hahaha jag däremot ger ju upp hoppet om jag inte får nån blödning även om jag vet att man ju inte måste få det varje gång...men när det vart så för mig så börjar ju hoppet sina för varje dag som går utan lite blodblandad flytning...
    Då kanske jag kan andas ut lite. Har inte fått positivt test ännu men har flera symptom som att det stramar i magen, ökad matlust osv. Oskyldig 
  • Viktoria104
    Nykär15 skrev 2020-05-08 07:17:57 följande:
    Jag har haft alla ggr jag vart gravid! Kan absolut vara det :) det ser du på test på söndag om det var eller om det bara var spotting...det som är det tråkiga, att man inte vet ändå hahaha jag däremot ger ju upp hoppet om jag inte får nån blödning även om jag vet att man ju inte måste få det varje gång...men när det vart så för mig så börjar ju hoppet sina för varje dag som går utan lite blodblandad flytning...
    Då kanske jag kan andas ut lite. Har inte fått positivt test ännu men har flera symptom som att det stramar i magen, ökad matlust osv. Oskyldig 
Svar på tråden Bim Maj 2020