Inlägg från: lillagullefjun |Visa alla inlägg
  • lillagullefjun

Bim Maj 2020

Hoppar in här! Har mens just nu så räknar med BIM 27/5 men får se om det justeras något sedan när jag ägglossningstestar. Hoppas på ?normal? cykel. Har ett barn på 8,5 månad sedan tidigare. Ammar lite fortfarande.

• lillagullefjun
    Flicsa skrev 2020-05-17 19:17:03 följande:

Hej!

Hoppar in jag med :) försöket med barn nr 2, nr 1 är snart 9 månader. Lite osäkert när äl var då jag bara haft mens en gång sedan förlossningen. Men av kroppens symtom och senaste mens tror jag att det är ÄL+9. Stundtals känningar av foglossningen som jag hade vid första graviditeten (eller samma känsla iaf). Kommit senaste dagarna, ingen aning om det kan ha någon koppling dock. Tänkte testa nästa helg :) kul att följas åt och mysigt att se några +!

Åh, liknande sits här! Försöker också med andra barnet och 1a barnet är 9 månader. Fick dock tillbaka min mens redan efter 4 månader. Jag har precis haft ägglossning så har inte BIM förrän 27/5.
  • lillagullefjun

Är på äl+5 men har en bra magkänsla den här gången! Kan ju förstås inbilla mig men upplever ilningar i livmodern, och är väldigt trött. Fick tidiga symtom när jag var gravid senast så hoppet finns! Inväntar ev. illamående nu...

Svar på tråden Bim Maj 2020