Bim Maj 2020
Hoppar in här! Har mens just nu så räknar med BIM 27/5 men får se om det justeras något sedan när jag ägglossningstestar. Hoppas på ?normal? cykel. Har ett barn på 8,5 månad sedan tidigare. Ammar lite fortfarande.
Hoppar in här! Har mens just nu så räknar med BIM 27/5 men får se om det justeras något sedan när jag ägglossningstestar. Hoppas på ?normal? cykel. Har ett barn på 8,5 månad sedan tidigare. Ammar lite fortfarande.
Hej!
Hoppar in jag med :) försöket med barn nr 2, nr 1 är snart 9 månader. Lite osäkert när äl var då jag bara haft mens en gång sedan förlossningen. Men av kroppens symtom och senaste mens tror jag att det är ÄL+9. Stundtals känningar av foglossningen som jag hade vid första graviditeten (eller samma känsla iaf). Kommit senaste dagarna, ingen aning om det kan ha någon koppling dock. Tänkte testa nästa helg :) kul att följas åt och mysigt att se några +!
Är på äl+5 men har en bra magkänsla den här gången! Kan ju förstås inbilla mig men upplever ilningar i livmodern, och är väldigt trött. Fick tidiga symtom när jag var gravid senast så hoppet finns! Inväntar ev. illamående nu...