• Marmow

Bim Maj 2020

Hej

Jag och min sambo försöker skaffa barn. Spännande!

Beräknat BIM 28/5. Hur lägger jag till mig i listan?

• Marmow

1/5 JARB, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90 . Evi82

2/5 vegaveravegavera

3/5 Trocazero, myownworstenemy

4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95

5/5 Barnlängtanochpcos

6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80

7/5 Zamaso1, 88Sandra

9/5 Supertrio

10/5 LiinnB

11/5 Sanal1, Kidrauhl

13/5 AngelaS, Linjana, amandakollb

15/5 Vemvetintejag, mzl93

19/5 Emi1993

20/5 fruitloop, NiMi12

21/5 NurseMom

24/5 Tildasafira

27/5 123fjäril

28/5 marmow

29/5 JARB

30/5 Ann3h, Evi82, Silverpilen

• Marmow
    Jessyhs skrev 2020-05-01 17:20:16 följande:

Tack så jättemycket ????????

Supertrio skrev 2020-05-01 18:12:48 följande:

Kunde inte hålla mig.. tog ett test nu på eftermiddagen ÄL+10 och detta är väl ganska uppenbart?!

Jessyhs skrev 2020-05-01 18:26:53 följande:

Åh stort grattis till dig!! ????

Stort grattis till er!
  • Marmow

Jag är lite fundersam, hade BIM 1/5, började blöda, dock superlite,rödbrunflytning, 2 dagar innan mens. Nu idag har mensen fortf inte kommit igång. Tog gravtest igår bara för att, och det va negativt.

Idag har jag inte haft någon brunröd flytning, däremot molande smärta i magen. Fattar ingenting. Aldrig hänt förut. Brukar ha en regelbunden cykel med mens på exakta dagen appen föreslår.

Bifogar även min kurva i nc.

Vad tror ni? Tankar?

• Marmow

Jag är lite fundersam, hade BIM 1/5, började blöda, dock superlite,rödbrunflytning, 2 dagar innan mens. Nu idag har mensen fortf inte kommit igång. Tog gravtest igår bara för att, och det va negativt.

Idag har jag inte haft någon brunröd flytning, däremot molande smärta i magen. Fattar ingenting. Aldrig hänt förut. Brukar ha en regelbunden cykel med mens på exakta dagen appen föreslår.

Vad tror ni? Tankar?

• Marmow

Vad tror ni? Tankar?

Svar på tråden Bim Maj 2020