Bim Maj 2020
Hej
Jag och min sambo försöker skaffa barn. Spännande!
Beräknat BIM 28/5. Hur lägger jag till mig i listan?
Hej
Jag och min sambo försöker skaffa barn. Spännande!
Beräknat BIM 28/5. Hur lägger jag till mig i listan?
1/5 JARB, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90 . Evi82
2/5 vegaveravegavera
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95
5/5 Barnlängtanochpcos
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80
7/5 Zamaso1, 88Sandra
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB
11/5 Sanal1, Kidrauhl
13/5 AngelaS, Linjana, amandakollb
15/5 Vemvetintejag, mzl93
19/5 Emi1993
20/5 fruitloop, NiMi12
21/5 NurseMom
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril
28/5 marmow
29/5 JARB
30/5 Ann3h, Evi82, Silverpilen
Tack så jättemycket ????????
Kunde inte hålla mig.. tog ett test nu på eftermiddagen ÄL+10 och detta är väl ganska uppenbart?!
Åh stort grattis till dig!! ????
Jag är lite fundersam, hade BIM 1/5, började blöda, dock superlite,rödbrunflytning, 2 dagar innan mens. Nu idag har mensen fortf inte kommit igång. Tog gravtest igår bara för att, och det va negativt.
Idag har jag inte haft någon brunröd flytning, däremot molande smärta i magen. Fattar ingenting. Aldrig hänt förut. Brukar ha en regelbunden cykel med mens på exakta dagen appen föreslår.
Bifogar även min kurva i nc.
Vad tror ni? Tankar?
Jag är lite fundersam, hade BIM 1/5, började blöda, dock superlite,rödbrunflytning, 2 dagar innan mens. Nu idag har mensen fortf inte kommit igång. Tog gravtest igår bara för att, och det va negativt.
Idag har jag inte haft någon brunröd flytning, däremot molande smärta i magen. Fattar ingenting. Aldrig hänt förut. Brukar ha en regelbunden cykel med mens på exakta dagen appen föreslår.
Vad tror ni? Tankar?
Vad tror ni? Tankar?