Bim Maj 2020
Jag har försökt hålla mig undan här, efter mitt missfall i vecka 7 i mars har jag försökt släppa lite som kan stressa.
Men idag är jag uppgiven. Är på dag 27 i cykeln, brukar få min mens dag 26-28 någon gång.
Ingen mens än, och tempen ökade idag med 0,2 grader nästan när den i vanliga fall går nedåt. Sist den gjorde så fick jag plus på stickan. Så glad gick jag upp och gjorde ett test - helt blankt.
Ska även tilläggas att jag inte har något symtom på att vara gravid. Det hade jag väl egentligen inte förra gången heller men hade lite ömma bröstvårtor.
Jag är en person som får sjukt ömma bröst inför mens (nästan hela perioden mellan äl och mens) det har jag inte ens fått denna månad.
Har min kropp blivit helt knäpp efter missfallet?? Vill dock tillägga att jag nästan på pricken 14 dagar efter missfall hade ägglossning så det kom igång relativt snabbt.
Jag börjar känna en enormt uppgivenhet och att det ska bli ännu mer utdraget att få bli gravid igen.
Jag VET att det kan ta tid! Men efter missfallet hade jag hoppats att det skulle gå snabbt :(