• Jensan88

Bim Maj 2020

Hejsan! Jag lägger in mig i listan. Idag är jag på ÄL+7 om jag utgår efter 'Flo'. Jag har inte tagit några ägglossningstester denna gången utan bara utgått från sekret. Och om jag kan läsa av mitt sekret rätt så hade jag och min man sex dagen innan äggvitesekretetet gjorde entré.

Jag har två barn sen tidigare och även med de utgick jag efter mitt sekret och hoppas att det kan ta sig denna gång med. Hade så gärna velat ha min lilla trio då jag själv inte har några syskon och alltid drömt om en stor familj.

igår kväll kände jag stickningar runt båda bröstvårtorna. Lite molande typ. Jag hoppas att det var ett tecken. Jag ska försöka att inte testa innan BIM som är 10/5.

1/5 Majja92, SailorMoonshine, Kullan90

2/5 vegaveravegavera, Jessyhs

3/5 Trocazero, myownworstenemy

4/5 idorina, Tryckfrihets, Meri95

5/5 Barnlängtanochpcos

6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80

7/5 Zamaso1, 88Sandra, Mikkans

9/5 Supertrio

10/5 LiinnB, Viktoria104, jgren, Jensan88

11/5 Sanal1, Kidrauhl

13/5 AngelaS, Linjana, amandakollb

15/5 Vemvetintejag, mzl93, Nykär15

17/5 MsPinnipeds, Lillahjärtat2020

19/5 Emi1993, Grodan90

20/5 fruitloop, NiMi12, emmsenj

21/5 NurseMom

24/5 Tildasafira

27/5 123fjäril, lillagullefjun

28/5 marmow, Arneliis

29/5 JARB, Fnattilur

30/5 Ann3h, Evi82, Silverpilen

• Jensan88

BIM idag och ingen mens i sikte. I veckan fick jag någon så otrolig molande värk (äl+10) och jag var säker på att mensen var på g. Men icke. Efter det har jag bara känt lite stickningar i bröstvårtorna och jag har fortfarande hög temp i vad jag normalt sett brukar ha. Jag känner mig inte alls gravid men när bör man testa? Måste det alltid vara morgonurin?

• Jensan88

Jag har ingen direkt koll på hur lång cykel jag har då jag fick första mensen efter förlossning i april. Enligt appar och vad jag själv har räknat ut skulle mensen komma igår. Jag tog ett graviditetstest som visade sig negativt.

Nu efter att jag åt min frukost blev jag sjukt illamående och fick lägga mig ner. Gick sedan på toaletten och hade ljusrosa flytning. Vad jag kan tyda enligt bilder och text så ser det ut som en nidblödning vilket känns overkligt. Jag läser även om nidblödning att den kan komma 7-14 dagar efter ägglossning. Jag är så förvirrad då jag aldrig har fått någon nidblödning med mina två andra graviditeter. Hm, vad tror ni?

Svar på tråden Bim Maj 2020