• Bakpotatis

Bim Maj 2020

Jag hoppar gärna in här! Jag fick ett MA som upptäcktes i v 13 vid KUB, hade avstannat i v 9. Tog Cytotec i slutet av mars och har precis fått tillbaka mensen. Blev gravid på första försöket, som knappt ens var ett försök, så hade hoppats på att samma sak skulle hända igen. Nu blev det inte så, så hoppas på denna månaden istället. Bim 24/5! Har dock blivit helt besatt av tanken på att bli gravid igen vilket känns sjukt jobbigt. Hur gör ni för att inte bli helt galna? Har redan hunnit bli livrädd att jag aldrig kommer bli gravid igen, här dessutom nu läst att kort lutealfas är väldigt dåligt (min är 10 dagar) så känner mig jätteorolig över det :(

• Bakpotatis

Fick lite spottings idag vilken brukar vara ett tydligt tecken på att mensen kommer snart. Känns så himla jobbigt, andra försöket efter MA i mars och hade hoppats så mycket. Hur gör ni för att inte låta bebisverkstan ta upp all er tankekraft? Har blivit helt besatt och mår verkligen inte bra av det känner jag. 

• Bakpotatis

Jag är helt chockad - har haft spottings i några dagar och var 100% säker på att mensen var på väg. Tog ändå ett test nu på morgonen och tycker det ser positivt ut!!! Ser ni något?? Det är bara ÄL+9 men har sån kort lutealfas att mensen var beräknad till imorgon. Har någon erfarenhet av Babyplans tidiga test? Kan det visa falskt? 

• Bakpotatis
    Nykär15 skrev 2020-05-27 10:34:14 följande:
    Ja gör det!!
    Bakpotatis skrev 2020-05-27 09:46:56 följande:

Jag är helt chockad - har haft spottings i några dagar och var 100% säker på att mensen var på väg. Tog ändå ett test nu på morgonen och tycker det ser positivt ut!!! Ser ni något?? Det är bara ÄL+9 men har sån kort lutealfas att mensen var beräknad till imorgon. Har någon erfarenhet av Babyplans tidiga test? Kan det visa falskt? 

Det ser positivt ut! Ingen erfarenhet av testet men strecket är ju rosa, grattis!
    Tack! Jag hoppas verkligen på det bästa. Fick MA i mars så detta är verkligen efterlängtat... Fortfarande innan BIM så ska testa igen om några dagar för att vara säker på att det faktiskt är på riktigt
  • Bakpotatis
    Nykär15 skrev 2020-05-27 13:11:09 följande:
    Ja MA är skit...gått igenom både missfall, MA och utomkveds...så är orolig för min lilla kotte därinne <3
    Håller alla tummar och tår för att det går hela vägen den här gången för oss båda! 
Svar på tråden Bim Maj 2020