Inlägg från: myownworstenemy |Visa alla inlägg
  • myownworstenemy

Bim Maj 2020

Hej alla! Igår kom mensen tre dagar tidigt och jag insåg att försök 12 också misslyckades. Eftersom vi har en dotter sedan tidigare kommer vi inte få någon hjälp. Jag börjar känna mig så himla misslyckad och utan hopp. Med mitt första barn blev jag gravid första månaden så detta känns olidligt. Nu är jag i och för sig både äldre och väger lite mer. Försöker gå ner några kilo för att lättare bli gravid men det är ju så himla tråkigt... BIM 3 maj.

• myownworstenemy

Ok, så jag insåg nu att det inte var mensen som kom tidigt utan det verkar vara ett tidigt missfall. Jag blöder igenom mina bindor och det brukar jag inte göra. Så himla tråkigt. Som tur var var det innan BIM så jag hann i alla fall inte tänka att jag var gravid. Hur blir det nu med min menscykel? Någon som har koll på hur det brukar funka?

• myownworstenemy
    Majja92 skrev 2020-04-09 09:32:27 följande:

Åh nej, beklagar verkligen! Som du säger får man tänka att det va tur att du inte visste det innan <3 jag har haft ett flertal tidiga missfall och min mens/ägglossning hoppar direkt tillbaka. Så jag har bara räknat mina missfall som en vanlig mens. Men jag tror det kan va olika från person till person, men oftast när man får missfall så tidigt så påverkar det inte cykeln.

Tack för din omtanke! Tråkigt att du har varit med om detta flera gånger! Men vad skönt att höra att ägglossningen kanske kommer igång snabbt igen. Jag hoppas verkligen på det.
  • myownworstenemy

Är rädd att jag är skengravid. I april verkar jag ha haft en kemisk graviditet. Och nu en dryg vecka efter ägglossningen känner jag en massa symtom som säkert inte är något egentligen. Jag tyckte att jag hade ömma bröst häromdagen och i ett par dagar har jag känt molvärk som är lite för tidigt för att vara mensen. Har även känt skillnad på smaklökarna. Hoppas verkligen att jag är gravid men nu är det försök 13 och vi fick inte till det så bra den här gången så mensen kommer nog till helgen. Är det fler som känner så här? Man hoppas och hoppas men är ändå ganska övertygad om att man ska bli besviken.

Svar på tråden Bim Maj 2020