• Grodan90

Bim Maj 2020

Hej!

Hänger gärna på här! Har BIM 19/5. :)

• Grodan90

Ni som är kaffedrickare, hur många koppar dricker ni om dagen nu? Har ni dragit ner på det?

• Grodan90
    Jojjo87 skrev 2020-05-08 18:36:20 följande:

Har dragit ner på allt med koffein att göra, dricker Max 2 koppar om dagen och ska försöka att sluta med dom två också. Den första koppen behövs oftast för att vakna men man ska väl överleva utan den med haha

Jag har också dragit ner till två koppar, innan kunde jag dricka 4-5. . Jobbigt nu i början men man vänjer väl sig snart!
  • Grodan90
    Tobice skrev 2020-05-09 22:37:10 följande:

Hade ägglossning någon gång mellan 2-4 maj och hade sex innan samt under de dagarna.

Har den senaste tiden haft molande värk i magen av och till, är på ÄL+6 cirka. Är det någon som känt lika? Kan man ens känns av symptom såhär kort efter?

Enligt appen är jag på äl+5 men tror snarare +6 eller +7 då jag tror ägglossningen skedde förra helgen. Men har sedan dess haft en svag molvärk och idag vakande jag upp med ett illamående som inte släpper. Märkligt för det känns alldeles för tidigt med symtom redan?? Eller så inbillar man sig bara :p
  • Grodan90
    Tobice skrev 2020-05-10 16:45:20 följande:

Ja, alltså jag är också rädd att det mesta ska vara inbillning men samtidigt tror jag inte heller att det är det???? svårt det här. Tycker mig uppleva att jag är hungrigare än vanligt med.. men det kan man ju vara även inför mens. Jag vet i alla fall att jag inte brukar ha känningar i livmodern långt innan mens utan det molnande värken kommer först någon dag innan eller efter mensen har dragit igång. Men ju mer jag tänker desto mer osäker blir jag????

Jag tror inte heller jag brukar ha sådana här känningar innan mens, brukar få det samma dag som mensen kommer.. tror jag! Eller så sitter man ju inte och känner efter såhär mycket annars.
  • Grodan90
    Tobice skrev 2020-05-10 21:14:30 följande:

Nej det är ju det som är så förvirrande. Känner du av symptom hela tiden eller kommer det och går?

Min molnande värk i livmodern kommer och går under dagen.

Ja verkligen. Min molvärk kommer också och går under dagen, känner inte den hela tiden. Ibland känner jag en stickande känsla också. Mitt illamående hade jag däremot hela dagen igår och försvann först på kvällen, idag när jag vaknade kom det tillbaka.
  • Grodan90

Enligt appen är jag på äl+9 idag. Nyss kom den en blodblandad flytning. Är det försent för att vara en nidblödning? Eller är det bara att ställa in sig på att mensen är lite för tidig bara :(

• Grodan90
    Steeph skrev 2020-05-14 14:54:17 följande:

Ägget fäster mellan 6-12 efter ÄL så det kan absolut vara en nidis

Ja okej:) har inte kommit något mer så får se!
Svar på tråden Bim Maj 2020