Bim Maj 2020
Hej!
Hänger gärna på här! Har BIM 19/5. :)
Hej!
Hänger gärna på här! Har BIM 19/5. :)
Ni som är kaffedrickare, hur många koppar dricker ni om dagen nu? Har ni dragit ner på det?
Har dragit ner på allt med koffein att göra, dricker Max 2 koppar om dagen och ska försöka att sluta med dom två också. Den första koppen behövs oftast för att vakna men man ska väl överleva utan den med haha
Hade ägglossning någon gång mellan 2-4 maj och hade sex innan samt under de dagarna.
Har den senaste tiden haft molande värk i magen av och till, är på ÄL+6 cirka. Är det någon som känt lika? Kan man ens känns av symptom såhär kort efter?
Ja, alltså jag är också rädd att det mesta ska vara inbillning men samtidigt tror jag inte heller att det är det???? svårt det här. Tycker mig uppleva att jag är hungrigare än vanligt med.. men det kan man ju vara även inför mens. Jag vet i alla fall att jag inte brukar ha känningar i livmodern långt innan mens utan det molnande värken kommer först någon dag innan eller efter mensen har dragit igång. Men ju mer jag tänker desto mer osäker blir jag????
Nej det är ju det som är så förvirrande. Känner du av symptom hela tiden eller kommer det och går?
Min molnande värk i livmodern kommer och går under dagen.
Enligt appen är jag på äl+9 idag. Nyss kom den en blodblandad flytning. Är det försent för att vara en nidblödning? Eller är det bara att ställa in sig på att mensen är lite för tidig bara :(
Ägget fäster mellan 6-12 efter ÄL så det kan absolut vara en nidis