• Scrootie

Bim Maj 2020

Ser någon ett till streck på det här testet?
  • Scrootie
    Undrandee skrev 2020-05-10 18:41:25 följande:

Japp, positivt säger jag!

Håller tummarna för det!

Försökt sedan sommaren 2019... Min man var osäker på om han såg något eller inte och jag känner precis om innan mens så var hundra på negativt även denna månad! Hoppas tt mensen inte dyker upp nu!!!
  • Scrootie

Så här såg mitt test ut igår på eftermiddagen, äl+11, ett testa tidigt på 10 mlu dock. Bim idag tror jag (ganska kort luteal). Vågar man ta ett digitalt i eftermiddag?!
  • Scrootie
    Nykär15 skrev 2020-05-13 12:41:17 följande:

Mitt var nog nästan svagare än ditt men fick gravid 1-2 nu på ej morgonurin!

Åhh stort grattis! Då kanske jag vågar ta mät jag kommer hem! :D
  • Scrootie
    Mikkans skrev 2020-05-13 15:22:51 följande:

Åh herregud!!! Tre år har jag väntat! Helt skakis!!

Wow stort grattis!!! <3
  • Scrootie

Grattis till er som plussat! Här verkar det ha skitit sig, det digitala visar "ej gravid" och stickan jag tog efter är knappt synbar längre :`(

• Scrootie
    Nykär15 skrev 2020-05-13 17:59:24 följande:

Testa på morgonurin igen i morgon, din sticka var väl testa tidigt? Tog du samma sort på em?

Tog både en vanlig och testa tidigt efter att det digitala gett ej gravid. Det vanliga var blankt vad jag kunde se och det tidiga var knappt synbart. Fick tydligt positivt igår på morgonen med vanligt test så sitter och sörjer lite nu. Får kolla i morgon med morgonurin men räknar med att jag kommer börja blöda inom kort!
  • Scrootie
    Nykär15 skrev 2020-05-13 19:22:15 följande:

åh nej...hoppas det bara behövs morgonurin!

Ja jag håller tummarna även om det könns ganska kört.
  • Scrootie

I morse var mitt test blankt igen och efter bara några minuter kom blödningen. Så tidigt Mf. Känns lite deppigt nu

Svar på tråden Bim Maj 2020