• Utvandraren2

Bim Maj 2020

Mensen 6 dagar sen. Cykeln på dag 34. Har haft väldigt oregelbunden mens hela livet och i synnerhet efter graviditeten. Men senaste 3 månaderna har inte cykeln varit längre än 30 dagar. Ömma bröst. Känns som jag ska spricka. Ont i benet bakom venusberget. Vansinnigt trött av ingenting (men har fått konstaterat d-vitaminbrist tidigare denna vecka). Borde sluta pina mig själv och ta en test. Är för snål. Inbillar mig själv att tant röd kommer imorgon. Både jag och min man hoppas på graviditet, 4.e försöket nu. Barn på snart 2 år.

• Utvandraren2
    Tigu skrev 2020-05-10 13:56:16 följande:

grattis!! Hade du några symtom?

Ja, skrev om dem i tråden igår. Svullen livmoder, precis som innan mens. Väldigt trött fort, men trodde det var d-vitaminbristen jag har. Det som fick mig att testa idag var drömmarna jag drömt de två senaste dagarna. Helt annorlunda drömmarna när jag inte är gravid. Detaljrika och i färg. Kom på att det var samma sist.
  • Utvandraren2
    Nykär15 skrev 2020-05-12 10:06:45 följande:

Vågar tro lite på detta...hjälp så nervöst! Snälla öka...

Det där ser ut som ett streck är på gång. Spännande! Imorgon vet du!
  • Utvandraren2

Nu har ni säkert redan provat allt som kan provas, men jag vill tipsa om en sak: Jag har bara spårat ÄL med en gratisapp. Har fyllt i alla cykler sedan de kom igång igen efter förra graviditeten. Men har de senaste månaderna sett att mensen alltid varit 4-5 dagar försenad enl. appen. Så denna gången myste vi ett par dagar senare än vad appen föreslog, och då blev jag gravid.

• Utvandraren2

[quote=80403463]

Snälla hjälp! Vad tror ni?

Det är inget testa tidigt test utan ett vanligt graviditetstest.[/quote]

Ja, det där ser onekligen positivt ut! Grattis!

Svar på tråden Bim Maj 2020