Bim Maj 2020
Hoppar också in här!
Jag är 26 & min fästman 29. Inga barn sedan tidigare. Maj blir vårat första riktiga försök.
BIM 23/5
Önskar oss alla lycka till!
Hoppar också in här!
Jag är 26 & min fästman 29. Inga barn sedan tidigare. Maj blir vårat första riktiga försök.
BIM 23/5
Önskar oss alla lycka till!
Nu känns allt mycket mer verkligt efter x antal tester med tydlig stegring:) BF 12 januari på min sambos födelsedag.
Håller alla tummar för er andra! Stort lycka till!
Jag plussade idag! Helt galet - vi är i chock här hemma! Första försöket med första barnet. Har inte haft några symtom. Tusen tankar i huvudet just nu, men det är en fantastisk känsla!
Måste ge cred till er alla som är så pålästa! Känner att jag ibland inte förstår någonting i dessa forum när det pratas om cdi, lutealfas, MA, MF, temp, sekret. Men jag försöker hänga med! xD
Med vänlig hälsning, Kvinna 26 som trodde hon visste allt om reproduktion
Varför ska man ta progesteronkräm?
ÄL + 5 idag, känner absolut ingenting. Grattis till alla er som plussat!
Är idag på ÄL+5 och fick ikväll mensvärk? Kommer mensen för tidigt denna månaden eller är det eventuella ägget som fäster sig?
Någon på äl+5 som känner något?
Är på ÄL + 8 idag och har också väldigt konstig mage. Molvärk som kommer och går och ett ständigt tryck/tyngdkänsla i nedre delen av magen. Men annars inga symtom. Skulle inte förvåna mig om jag är skengravid ^^
Jag har precis likadant, ÄL+-8 samma symtom och känsla. Precis som du, undrar om jag är skengravid. När ska du testa dig?
Jag blev illamående från äl+7 och fram till BIM, aldrig hänt innan! Så tog det inte som ett symtom, men visade sig vara så! Jag mår mindre illa nu. Normalt brukar det komma runt v 7 så förstod inte alls.
BIM-3 och testade negativt idag. Oron för ?tänk om jag inte kan få barn? börjar komma. Trots att jag vet att det kan ta uppemot ett år. Maj var ju första försöket