Bim Maj 2020
Hoppar in här! Provade rosenrot denna cykel och ÄL kom på dag 15 istället för dag 19 vilket känns underbart, bim 25/5. Nu blir det 2 långa veckor innan man vet om det blir ett plus eller mens...
Hoppar in här! Provade rosenrot denna cykel och ÄL kom på dag 15 istället för dag 19 vilket känns underbart, bim 25/5. Nu blir det 2 långa veckor innan man vet om det blir ett plus eller mens...
Jag och många andra väntar på bim.. har ni gjort/gör ni något speciellt under lutealfasen för att öka chanserna?
Typ undviker snabbmat, socker, alkohol, kaffe, kosttillskott etc?
Jag gör allt det, men inte bara under lutealfasen utan hela cykeln. Undviker gluten också. Klockan tickar så jag går all in!
Mindre kaffe och så tar jag progesteronkräm utöver alla vitaminer!
Enligt appen är jag på äl+9 idag. Nyss kom den en blodblandad flytning. Är det försent för att vara en nidblödning? Eller är det bara att ställa in sig på att mensen är lite för tidig bara :(
Häftigt! Har själv saknat ÄL-flytningar och därför inte ens vetat om jag haft ägglossning. Därför jag ska prova och jag hoppas verkligen att det funkar!!!
Bara jag som ger upp hoppet redan vid typ ÄL+8?... 2:a försöket nu efter ma och allt känns hopplöst. Har en stark känsla att vi inte kommer plussa denna månad heller..
Ni som plussat, stort grattis!!
Om det är någon kvar här.. kan ni inte skriva upp era symtom? kram
Tycker äl+6-8 är jobbiga...får alltid en dipp med hopplöshetskänslor då :/ kram till dig <3 ge inte upp!
Jag är på ÄL+6/7 och känner mig helt säker på att det inte blir något. 5:e försöket..
Hej!
Just nu är jag extremt trött, mycket flytningar och har väldigt ont i ländryggen. Men det även bero på annat så vet inte om jag bara intalar mig ???? har du några?
Åh, en till som är på samma dag som mig och som känner som jag gör. Gav absolut upp hoppet imorse när testet visade negativt... varför gör man så? Det behöver ju inte betyda något.
Hej allesammans!
En fråga, jag är på ÄL + 9 idag och har en sådan galen ?mensvärk? eller vad det nu är, kan en växande livmoder resultera i kraftig värk eller är det med största sannolikhet mensvärk? Har regelbunden mens och det är 5 dagar kvar så känns konstigt att jag får en sådan värk så tidigt. Brukar få den i samband med att mensen kommer, som att jag ?värker? fram mensen (samma dag alltså). Känns dock inte så hoppfullt detta... testen har varit negativa, det är ju dock tidigt ännu.
Är på ÄL+10 idag och känner ingenting. Hade molvärk och ryggvärk ÄL+ 7 och 8 men allt försvann igår. Därav har jag redan gett upp och vet att mensen kommer komma om cirka 3-4 dagar... bara att gå vidare och försöka hålla hoppet uppe till nästa månad. Heja heja ni andra!!
Här dök tempen idag så väntar in mensen idag. Upp med hakan och på det igen nästa månad!