• Lemoon

Bim Maj 2020

Jag försöker bli gravid, vad tror ni chanserna är, jag hade starkt ägglossningstest från torsdag och ännu starkare test på fredag, i förra veckan..
    Min kille kom i mig i onsdags förra veckan sent på kvällen, och på fredagskväll...

Bim är tidigast på söndag som är dag 24 i menscykeln, har fått mens på dag 24 senaste månaderna... redo med gravtest snart snart... 

• Lemoon
    Fruberglund skrev 2020-05-12 14:31:21 följande:
    Har också bim på söndag och undrar samma. Gjorde ett CB early imorse och där va ett väldigt svagt streck så misstänker spökstreck och kanske är lite tidigt men kunde inte hålla mig.

:)

Tänkte testa på torsdag nästa gång.
    Har också bim på söndag, dag 24, positivt på ägglossningstest i fredag och killen kom då...hoppas hoppas... testade också idag men på tok för tidigt såklart :/ så varför gör man det.... !? Ägget har ju knappt fästs! hahah
  • Lemoon
    Mikkans skrev 2020-05-12 15:46:46 följande:
    Ni låg rätt iaf, så håll tummarna!
    Haha mm man kan ju hoppas! Ska testa nästa gång på fredag! Dag 22! 
    Testar med testlagret, plussade med sonen med de!
  • Lemoon
    Fruberglund skrev 2020-05-12 17:02:36 följande:
    Ja, Jag med! Haha

Jag har ju såklart ALLA gravidsymptom också.

Jag tog som sagt CB early som jag misstänker gav ett spökstreck (har också hört att dessa test väldigt ofta kan ge falska positiva). Vilka tester använder ni?
    Jag använder testlagret, jag plussade med de testen när jag väntade sonen, som idag är 6 år! Ska testa på fredag, då det blir dag 22! 
  • Lemoon
    Mikkans skrev 2020-05-12 18:40:14 följande:
    Gillar också testlagret! Hur många dagar efter ÄL är dag 22?
    På fredag, dag 22 i cykeln, är det 1 vecka sedan jag fick starkt positivt på ägglossningstest... ska testa då, kan knappt hålla mig! Så jobbigt!
    Tycker det är bättre ta gravtest innan bim, så om mensen kommer och man fått negativt blir man inte lika besviken! 

Vilken dag är du på och när hade du äl? :)
  • Lemoon
    Mikkans skrev 2020-05-12 19:42:49 följande:
    Fattar! Jag är på ÄL+ 15 idag. Mensvärk och svullna bröst sen 5 dagar cirka så jag är rätt säker på att mensen kommer när som helst! Verkar bara ha lååång lutealfas!
    När har du bim?  Jag har bim på söndag... Nej mensen får inte komma!!! 
  • Lemoon
    Fruberglund skrev 2020-05-12 20:12:25 följande:

Kunde såklart inte hålla mig från fler test pga totalt noll självkontroll. Haha

Tycker mig ana ett svagt streck på även detta test (annat märke än imorse) och dessutom på kvällsurin men vågar absolut inte hoppas på för mycket än. Fler tester väntar imorgon.

Jag anar också ett streck! Hoppas du får starkare imorgon om inte övermorgon!
    Är det testlagrets?
  • Lemoon
    Mikkans skrev 2020-05-12 19:51:29 följande:
    Torsdag fredag har jag bim... men mensvärken å brösten är precis om vanligt innan mens.så jag bara väntar...:/
    Vet känslan...man är van att mensen kommer! Hur länge har ni försökt?
    När ska du testa? Jag känner svagt illamående till och från...
  • Lemoon

Hej, jag hade äl i fredags förra veckan enligt ältest, på dag 14,och på samma kväll kom min kille i mig...  Idag är det dag 22, och jag har fått mens på dag 24 senaste månaderna men har innan fått på dag 27 och 28, så vet inte när denna gång.

Tog test ikväll men ser ut som spökstreck,inte ens rosa..Men det är 1 vecka sedan ägglossning, men vet heller inte när mensen kommer denna gång.

• Lemoon
    älskadebarnsnälla skrev 2020-05-15 22:23:30 följande:
    Det ser positivt ut kul vi hade äl samma dag vi försöker här också hade sex 3dagar innan ÄL dagen innan ÄL och ÄL dagen , vi använde ägglossningstest
    Men jag är lite tveksam, fick något supersvagt minuter efter testet sedan ser man den här linjen ganska tydligt efter 45 min... ska testa imorgon igen...
    Den är inte så rosa, hmm...

Åh vad kul, hoppas du är gravid! Samma här, killen kom i mig 3 dagar innan starkt ältest som då var på dag 14 och då fick vi till det på kvällen. 
  • Lemoon
    älskadebarnsnälla skrev 2020-05-15 22:32:43 följande:
    Aha, okej ja jag skulle inte lita på strecket då , kan ju dyka upp efter 30 minuter . Ja ta ett på morgonen imorgon , känns säkrare men kan ju också vara för tidigt att testa ? alla säger olika har ingen klar het i när jag kan testa och är det negativt var jag för snabb med att ta testet .. man funderar  ju en hel del.
    Ja man kan inte hålla sig ifrån att testa, bara på dag 22.. och 1 v efter ägglossning... så kan nog inte förvänta mig så mycket.. haha
  • Lemoon

Hej, är på bim -1 ...dag 27...Hade positivt starkt streck på ältest dag 14, på samma dag hade vi sex och dagar innan...
    Ingen pms denna månaden som jag alltid brukar ha..ända skillnaden...

MEN ett blankt jävla test, jag orkar inte mer! Ger upp! :( 

• Lemoon

Okej okej, idag kom mensen, dag 28! Så väntat, som vanligt.

Hade starkt ältest dag 14 och då kom han i mig samt någon dag innan!

Hade iaf ingen pms denna månaden! Tog Bisolvon och Rosenrot men shiii att det hjälpte!! Förlåt är bara såååå besviken!! Gråter

Svar på tråden Bim Maj 2020