• Marienette

Bim Maj 2020

Maramba skrev 2020-05-15 13:19:53 följande:

Tack för att du tittade! Jag tycker att det syns på fotot i mobilen också men när jag lägger upp det här på FL så blir bildkvaliteten sämre, typiskt. Jag vet att det är tidigt. Men när man väl tycker att man anar ett streck så är tålamodet som bortblåst, haha. Mina test är testa tidigt.

Jag tycker det blev lite lättare att se strecket när jag lade dagens test bredvid gårdagens. Men det kanske inte syns nu heller? :)

har likande test som dig och de är tagna med morogon urin fre lör och söndag bim om två dagar, vet ej vad man ska tro
  • Marienette
    Maramba skrev 2020-05-17 18:58:28 följande:

Jag har tappat hoppet. Är på Bim-2 och testen har sett likadana ut sen Bim-5 så jag börjar bli ganska säker på att jag inte är gravid och att alla dessa test ger ett svagt spökstreck. Annars borde strecket blivit starkare vid det här laget. Jag har inte använt de här testen förr så jag har inget att jämföra med. Men jag är helt inställd på mens om två dagar. :(

Men hoppas det går bättre för dig! :)

det är andra gången jag använder dessa, första gången var förra året och aldrig fått sådant streck på dem de har alltid varit blanka, när jag började i onsdag och tog ett så var det blankt var på bim -5 tog ett på torsdgas kväll då syntes ett svagt streck sedan har de blivit så här under fre, lör och söndag har bim på tisdag
  • Marienette
    Maramba skrev 2020-05-17 20:08:11 följande:

Okej, då tror jag det ser ljusare ut för dig! :) jag håller tummarna för att det blir starkare imorgon.

håller tummarna för dig också att du får skarpare
Svar på tråden Bim Maj 2020