• Yoshiii11

Bim Maj 2020

Hoppar in lite sent i tråden, någon mer som ser strecket? Bim 26 maj.

• Yoshiii11
    ElkaSJ skrev 2020-05-20 23:24:11 följande:

Hej allesammans!

En fråga, jag är på ÄL + 9 idag och har en sådan galen ?mensvärk? eller vad det nu är, kan en växande livmoder resultera i kraftig värk eller är det med största sannolikhet mensvärk? Har regelbunden mens och det är 5 dagar kvar så känns konstigt att jag får en sådan värk så tidigt. Brukar få den i samband med att mensen kommer, som att jag ?värker? fram mensen (samma dag alltså). Känns dock inte så hoppfullt detta... testen har varit negativa, det är ju dock tidigt ännu.

Jag fick tidig värk så som du beskriver, 5 dagar innan bim plussade jag med sonen ????
  • Yoshiii11
    Yoshiii11 skrev 2020-05-20 23:34:33 följande:

Jag fick tidig värk så som du beskriver, 5 dagar innan bim plussade jag med sonen

• Yoshiii11

Tog ett nytt med morgonurin och nu är det inga tvivel! Bf 1 februari. Förhoppningsvis blir vi många i bf februari tråden, lycka till ni andra : D

• Yoshiii11
    Tildasafira skrev 2020-05-21 12:59:30 följande:

Bim i helgen.. Vågar jag tro? Sämst kamera.

Jag har fått spökstreck med det testet förut men då var det inte alls lika tydligt streck som sitt så jag skulle nog säga positivt!
  • Yoshiii11
    Tildasafira skrev 2020-05-21 17:11:08 följande:

Åhnej ni blev jag orolig! Tycker dock jag att mitt äe åt det blå hållet i verkligheten, var ditt spök också det?

Min var mer år det gråa hållet än ditt som jag tycker ser svagt blått ut
  • Yoshiii11
    Evi82 skrev 2020-05-22 09:50:08 följande:

Är på äl+ 9 och bim -8 idag men känner nästan ingenting, lite ont o brösten och lätt illamående. Är det någon som inte heller känner så mkt?

Har redan plussat och så men än så länge känner jag bara lite stickningar i bröstvårtorna, samma känsla som när bröstmjölken rinner till typ. Lite illamående men det är troligtvis bara för att jag inte ätit något idag. Bim på tisdag
Svar på tråden Bim Maj 2020