Bim Maj 2020
Är på äl+11 och har börjat få småvärk i höfterna. Detta är mina vanliga mens symtom så jag är ganska säker på att den kommer vilken sekund som helst. :(
Är på äl+11 och har börjat få småvärk i höfterna. Detta är mina vanliga mens symtom så jag är ganska säker på att den kommer vilken sekund som helst. :(
Är på äl+12.. För ca en vecka sedan hade jag väldigt ont i brösten, ovanliga ilningar och smärta men den är borta nu. Haft konstiga känningar i magen, idag ner i låren som jag brukar få i samband med mensen. Fick också minimal färg på pappret en gång vid toabesök. Jag misstänker att mensen dyker upp typ imorgon eller på söndag, vad som fortfarande håller mitt hopp uppe är tempen som ökat. Jag brukar ligga på 36.0 +-0.2, i dagarna har jag legat på 36,5-36,8. Idag tempa de jag 37.0 vilket jag inte alls brukar innan mens. Den brukar sjuka dagarna eller dagen innan.
Har varit utan skydd i 1 år och 8 månader utan positivt resultat. Jag hoppas verkligen det är min tur nu. :(
Brun liten "blödning idag vid lunch, nu endast bruna svaga droppar på pappret vid toalettbesök. Jag antar mensen kommer imorgon men tempen sjunker inte och mina tidigare ovanliga symtom låter mig inte sluta hoppas. Det går aldrig som jag vill så det är säkert inget, men när tempen håller sig uppe blir jag ändå tveksamt glad.... Fan vad jobbigt. Vågat heller inte ta test ännu, så rädd för negativt resultat så nära bim även om det skulle vara något.
Kvällsurin (hållit cirka 3 timmar) på BIM-3. Hoppas lillen stannar Har lätt ?molvärk? centrerad på vänster sida och ömma bröst.