• Laloppan

Bim Maj 2020

Hoppar in. Är inne på kanske 6-7 försöket nu (haft uppehåll vid några tillfällen så har inte exakt antal försök i huvudet). Har ett barn sen innan som blev till på första försöket. Trodde givetvis att andra barnet skulle gå lika smidigt. Nu har jag istället fått för mig att vi nog inte ens kommer få en till.

Gjorde ett halvhjärtat försök utan några större förväntningar vid äl denna månaden, sen har jag inte tänkt mer på det. Nu är jag dock på bim +2 och ingen mens i sikte, högre temp och till och från svag molvärk de senaste två dagarna.

Min cykel är dock inte helt regelbunden. Mellan 28-32 dagar har jag haft det senaste året, men snittar väl på att den kommer runt dag 29-30. Idag är jag på dag 32.

Vet inte ens vad jag vill komma fram till, kanske bara skriva av mig lite. Tankarna börjar ju snurra att vi kanske lyckats ändå. Samtidigt har jag grävt ner mig så mycket i att vi säkert inte kan bli gravida igen så att jag i bakhuvudet ändå tror att mensen kommer vilken dag som helst..

Ger det väl några dagar till innan jag tar ett test, mensen dyker väl upp i dagarna om jag inte är gravid.

Svar på tråden Bim Maj 2020