• Fröken92

Bim Maj 2020

Hej! Hoppar in här! Har BIM på onsdag är idag bim-4 ÄL+10. Plussade med sonen samma dag sist fast på eftermiddagen, supersvagt. Testade imorse och tyckte

mig skymta en skugga sen la jag det åt sidan och råkade somna om i 30~ min. Sen såg testat ut så här. Spökstreck? Ska köpa nya test och testa imorgon eller övermorgon igen. Har dragit upp kontrasten lite.

• Fröken92

Kvällsurin (hållit cirka 3 timmar) på BIM-3. Hoppas lillen stannar Har lätt ?molvärk? centrerad på vänster sida och ömma bröst.

• Fröken92

Så där såg mina ut på BIM-4 med min nuvarande graviditet men också med sonen sen stegrade dem efter några dagar. I början är HCG så låg och beroende på ditt vatten intag kan resultaten skilja sig beroende på hur utspätt HCG-halten är. Jag skulle mig nog våga mig på och säga grattis! :) 

Tildasafira skrev 2020-05-26 09:18:26 följande:
    Blir sämre när man laddar upp här men:

Det är tydligare i verkligheten, fått så på 3 st i rad

• Fröken92

Så där såg mina ut på BIM-4 med min nuvarande graviditet men också med sonen sen stegrade dem efter några dagar. I början är HCG så låg och beroende på ditt vatten intag kan resultaten skilja sig beroende på hur utspätt HCG-halten är. Jag skulle mig nog våga mig på och säga grattis! :) 

Tildasafira skrev 2020-05-26 09:18:26 följande:
    Blir sämre när man laddar upp här men:

Det är tydligare i verkligheten, fått så på 3 st i rad

• Fröken92
    Tildasafira skrev 2020-05-26 09:45:56 följande:
    Wow tack, håller tummarna! Ska försöka dricka mindre o ta nytt test(dricker litervis hehe).

Har väldigt konstig molvärk, som liksom sitter på ena sidan runt äggstocken o vandrar till andra sidan, drar lite i ljumsken typ. I vanliga fall vid mens får jag meat ont i ryggen. Kan detta vara ett symptom?
    Jo det låter som ett symtom! Hade så jag med, nu känner jag inget direkt men vet sen tidigare graviditet att symtom kommer och går. Så länge stickorna blir starkare är det ingen direkt fara. Jag skulle gissa att tog du ett test nu syns det betydligt mer!  
  • Fröken92

Jag tycker det ser positivt!

emmapa22 skrev 2020-05-26 12:17:19 följande:

V

Vad tror ni kan det bli starkare om några dagar eller är det spök streck?

• Fröken92
    emmapa22 skrev 2020-05-26 14:18:10 följande:
    Men varför är det så tunt?!:(
    Jag tycker det ser brett men svagt ut. Testa igen om ett par dagar!
Svar på tråden Bim Maj 2020