Bim Maj 2020
Håller tummarna! Tänkte du testa innan?
Det är väldigt märkligt av naturen att göra så att det gör ont när man är som mest fertil, suck. Men som du säger, bara att bita ihop!
Håller tummarna! Tänkte du testa innan?
Det är väldigt märkligt av naturen att göra så att det gör ont när man är som mest fertil, suck. Men som du säger, bara att bita ihop!
När jag tagit Ovitrelle så har jag testat från dag 9, då har det vart utslag på sticka, sen har det blivit svagare fram till dag 12 och blankt dag 13 först, har man billigare stickor kan man ju följa sänkning för att sen se ev ökning :) viktigt testa samma tid på dagen då. Det är lurigt med Ovitrelle, jag hade inte litat på ett test på ex dag 11 utan att först ha följt en ev nergång.
Lägger in mig här med, när ju vara 2 veckor efter ovitrelle ungefär :)
1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90
2/5 vegaveravegavera
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95
5/5 Barnlängtanochpcos
7/5 Zamaso1
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80, 88Sandra
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB
11/5 Sanal1
13/5 AngelaS, Linjana
15/5 Vemvetintejag
20/5 fruitloop, NiMi12
21/5 NurseMom
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril
30/5 Ann3h
Jösses vad dagarna går långsamt! 6 dagar sen ovitrelle, kan inte tiden gå liiiite snabbare?
Finns det några här som använt clearblues dyrare ägglossningstester? Har de funkat bra för er?
Jag är inne på dag 7 (cd16) med blinkande gubbe nu och är så trött på skiten.
Vet inte om kroppen krånglar pga missfallet i mars eller att det faktiskt är normalt att vara fertil så många dagar innan ägglossning?? Jag har oregelbunden mens så kan ha ägglossning lite senare men då borde väl testerna inte visa att man är fertil så tidigt? Fattar ingenting.
Funderar på att kanske gå tillbaka till teststickor för att kunna jämföra strecken men vet inte.
Jag tog imorse ett gravtest, de är dock inte BIM förren imorgon eller på söndag så ska testa om på måndag ???? men syns de något eller är de jag som hoppas på för mycket? ????
Oooh jag hoppas verkligen att detta håller i sig nu och att mensen är väck!! ???? "Upp till bevis" på måndag antar jag ????????
Tog detta nu när jag kom hem från jobbet.. Nu är de på riktigt va? Jag drömmer inte??
Kunde inte hålla mig.. tog ett test nu på eftermiddagen ÄL+10 och detta är väl ganska uppenbart?!
Grattis till alla plus! Känner mig riktigt avis. Själv tror jag mensen kommer komma även denna månad.
Är det fler som är inne på 5-6 försök här? :(