• Zamaso1

Bim Maj 2020

kolsyrade skrev 2020-04-24 11:50:51 följande:

Håller tummarna! Tänkte du testa innan? 

Det är väldigt märkligt av naturen att göra så att det gör ont när man är som mest fertil, suck. Men som du säger, bara att bita ihop! 

Ja vet inte, för vad ja har förstått de som så blir det ju positivt av ovitrelle och det har jag tagit. Så jag måste vänta iallafall tills efter dag 10 eller nått. Dudå?
  • Zamaso1
    Nykär15 skrev 2020-04-24 12:36:24 följande:

När jag tagit Ovitrelle så har jag testat från dag 9, då har det vart utslag på sticka, sen har det blivit svagare fram till dag 12 och blankt dag 13 först, har man billigare stickor kan man ju följa sänkning för att sen se ev ökning :) viktigt testa samma tid på dagen då. Det är lurigt med Ovitrelle, jag hade inte litat på ett test på ex dag 11 utan att först ha följt en ev nergång.

Jag har massa billiga tester så tog ett nyss bara för akojsskull o blev ju hur tydligt positovt som helst. Men ne ja ska vänta till iaf dag 14
  • Zamaso1

Lägger in mig här med, när ju vara 2 veckor efter ovitrelle ungefär :)

1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90

2/5 vegaveravegavera

3/5 Trocazero, myownworstenemy

4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95

5/5 Barnlängtanochpcos

7/5 Zamaso1

6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80, 88Sandra

9/5 Supertrio

10/5 LiinnB

11/5 Sanal1

13/5 AngelaS, Linjana

15/5 Vemvetintejag

20/5 fruitloop, NiMi12

21/5 NurseMom

24/5 Tildasafira

27/5 123fjäril

30/5 Ann3h

• Zamaso1

Jösses vad dagarna går långsamt! 6 dagar sen ovitrelle, kan inte tiden gå liiiite snabbare?

• Zamaso1
    Wifey. skrev 2020-04-30 22:59:18 följande:

Finns det några här som använt clearblues dyrare ägglossningstester? Har de funkat bra för er?

Jag är inne på dag 7 (cd16) med blinkande gubbe nu och är så trött på skiten. 

Vet inte om kroppen krånglar pga missfallet i mars eller att det faktiskt är normalt att vara fertil så många dagar innan ägglossning?? Jag har oregelbunden mens så kan ha ägglossning lite senare men då borde väl testerna inte visa att man är fertil så tidigt? Fattar ingenting. 

Funderar på att kanske gå tillbaka till teststickor för att kunna jämföra strecken men vet inte. 

Jag har alltid använt clearblues digitala test under äl, och det har hänt även mig att blinkande gubben höll i sig länge innan se blev fast. Så om du har möjlighet så fortsätt kolla. Min blev inte fast förens cd 19-20 nångång :) sen som sagt efter ett missfall så kan de ju tyvärr va en hel del krångel ett tag :/
  • Zamaso1
    Jessyhs skrev 2020-05-01 06:30:43 följande:

Jag tog imorse ett gravtest, de är dock inte BIM förren imorgon eller på söndag så ska testa om på måndag ???? men syns de något eller är de jag som hoppas på för mycket? ????

Jag tycker mig se ett positivt test :)
  • Zamaso1
    Jessyhs skrev 2020-05-01 07:29:06 följande:

Oooh jag hoppas verkligen att detta håller i sig nu och att mensen är väck!! ???? "Upp till bevis" på måndag antar jag ????????

Håller tummarna för dig!
  • Zamaso1
    Jessyhs skrev 2020-05-01 16:05:24 följande:

Tog detta nu när jag kom hem från jobbet.. Nu är de på riktigt va? Jag drömmer inte??

Grattis :D
  • Zamaso1
    Supertrio skrev 2020-05-01 18:12:48 följande:

Kunde inte hålla mig.. tog ett test nu på eftermiddagen ÄL+10 och detta är väl ganska uppenbart?!

Grattis!
  • Zamaso1
    Undrandee skrev 2020-05-01 19:16:43 följande:

Grattis till alla plus! Känner mig riktigt avis. Själv tror jag mensen kommer komma även denna månad.

Är det fler som är inne på 5-6 försök här? :(

Jag har tappat räkningen, vi har försökt i 2 år nästan alla månader. Så jag vet hur det känns!
Svar på tråden Bim Maj 2020