Bim Maj 2020
Ikväll visade lh-testet tydligt positivt :) Dock inga äl-flytningar nu heller utan bara vattninga och inte trådiga (iofs inte krämiga längre)...
Ikväll visade lh-testet tydligt positivt :) Dock inga äl-flytningar nu heller utan bara vattninga och inte trådiga (iofs inte krämiga längre)...
Tips! Koffeinfritt kaffe, hjälper mig mycket. Men väl gravid smakar kaffet urk för mig så då vill jag ändå inte ha...
Socker äter jag knappt, gillar bättre salt :)
Men hjälper det verkligen mot huvudvärken? Koffeinfritt kaffe alltså.
Vad svårt det ska vara att tänka positivt.. har varje månad såna problem att vara positiv inför varje BIM.
Hur svårt ska det vara att bara typ "glömma" man försöker bli gravid och sen bara komma på som i alla filmer att "oj min mens är sen, jag måste nog testa mig...)
Har slutat leta symtom nu. Tar det sig inte denna månad kommer jag lägga av. Känner mig låst nu och tänker bara på att bli gravid varje dag. Nästan besatt, och så orkar jag inte leva. Har näst intill förstört vårat sexliv pgr min besatthet kom jag på igår och min partner har börjat kolla mer på porr och runkar istället...:/
j
Just nu är problemet att jag vill ligga mer än vad han vill. Han tycker det blir bebis när det blir, medan jag inte vill missa ÄL som sagt. Skit jobbigt... önskar att han tog initiativet till barnverkstaden och inte bara jag :(
Funderar på att sluta ÄL testa, blivit helt styrd och besatt av det och så är det ju svindyrt att köpa nytt varje månad med!
Igår kände jag mig hoppfull, trodde det va början på ett streck. Men idag testade jag igen, förvisso med en annat märke men båda mäter ifrån 10 Uml och det var blankt :(
Mina bröst är så stora och svullna. Funderar på om jag blivit skengravid av denna längtan.. Nåväl, väntar några dagar till innan jag ger upp då jag bara är på äl 10, men det känns hopplöst.
Kul!
Jag kan nog inte hålla mig ifrån att testa på onsdag :)
Alltså, det gick på första försöker förra gången så det känns to good to be true om det skulle gå nu första gången igen
Jag är allt för nyfiken och brukar säga att jag ska vänta till äl +10...men så blir jag testgalen på äl+9 och brukar ta ett ändå...haha men unnar mig det, men bara 1 per dag, så blir väl 5 billiga stickor per månad isf. Men jag äl-testar inget iaf, så det spar ju lite pengar :)
Blir galen på de här bilderna, fick ett jättesvagt plus på cb och inte gravid på digital :(
Äntligen är den sjukt långa mensen över!! Väntar äl till helgen så nu blir det sex varannan dag :) tycker det är spännande vi ska försöka lite i förskott, planen var ju september:)
Tvär blankt på äl 11 :( Fan fan fan...