Bim Maj 2020
Hur ter sig eran molvärk runt äl? Nu har jag haft molvärk som kommer och går varje dag sen i fredags.. Vet inte om ja brukar ha så lr om de bara är att jag denna gång har extra koll på allt bara för att man hoppas på ett plus
Hur ter sig eran molvärk runt äl? Nu har jag haft molvärk som kommer och går varje dag sen i fredags.. Vet inte om ja brukar ha så lr om de bara är att jag denna gång har extra koll på allt bara för att man hoppas på ett plus
Och som tillägg på mitt senaste inlägg så vet jag att varje gång jag varit gravid utan att ha gått och "väntat" å analyserat vad man känner så här jag alltid haft molvärk som vanligt innan mens men i fler dagar å tillslut har jag börjat.misstänka graviditet för att mensen aldrig dykt upp...
Spännande! När hade du ÄL? Jag har haft molvärk/drag/stickningar sen ÄL förra söndagen men gravtest idag va super negativt :( hoppas på graviditet för dig!
Spännande! När hade du ÄL? Jag har haft molvärk/drag/stickningar sen ÄL förra söndagen men gravtest idag va super negativt :( hoppas på graviditet för dig!
Fortsatt ilande/molande värk i livmodern, som småsliter där nere typ, kommer och går, inga andra symtom, positiv på älsticka i söndags (för visst räknas det positivt när bägge strecken är lika starka?) Å mycket svagare streck på måndagen, så de bör väl ha skett äl där ikring? Dock före mitt MA hade jag 30 dagars cykel å då bör väl äl inträffa senare, men senaste mens nu var 20/4, så e betyder isåfall om detta stämmer att äl var på cd 14, enligt en app skulle äl vara idag, men tänker att kroppens signaler borde vara mer säkra tecken än en app????
Ja jag litar mer på kroppen än på min app, min äl brukar komma 3 dagar före vad appen tycker. Jag tempar inte, tycker mest det verkar skapa huvudbry, men noterar allt jag känner och upplever i appen. Mens brukar komma exakt 14 dagar efter min notering på äl så tror jag har bra koll. Min cykel ligger på 26 dagar oftast, skönt när äl inte är allt för långt bort iaf om mensen kommer...
Jag känner också slitningar och allmänt konstig i livmodern, och jag hade också positivt på stickan i söndags :p men jag förstår också att det är alldeles för tidigt att känna saker om det är graviditet. Men man vet ju aldrig!
Har tänkt försöka hålla mig med att testa till 13e (sambons födelsedag) och äl+9 - vilket var det jag plussa på förra graviditeten Men tiden går ju såååååå sakta!!
Jamen så spännande ) jag har bara ett gravtest hemma så tänker vänta till efter bil alltså efter 20 någon gång, ids inte beställa flera
Jag har också funderat på om äl varit senare pga ilningar å molvärk, prövade är skoj skull ta ett äl test igår som var negativt å eftersom jag hade stegring i lördags/söndags så borde ju äl skett då men jag har lite dålig koll på de här med ältester osv hur man kan lita på dom..men spännande vi verkar ju vara några som är pp äl+4-5 ungefär ???? vore kul å se hur de utvecklar sig för alla med ev. Symtom..
Hej. Jag kommer också in här! Hade ägglossning igår/idag och det här blir första ordentliga försöket.
Vi har tre barn sedan innan på 6, 4,5 och 3.
Bim är runt den 20/5 :)