• Tildasafira

Bim Maj 2020

Nykär15 skrev 2020-05-14 08:44:18 följande:

Mina har varit vita och klibbiga sedan en vecka efter ÄL och är fortfarande, har bim i morgon eller på lördag beroende på när ägget släppte och såg första svaga i förrgår men fick ju plus på digitalt igår. Tempen har legat högt i en vecka, 37, 5-38 men utan att jag känner mig febrig. Fryser mycket och mycket molvärk. Mitt illamående kom en vecka efter ÄL och har redan vart hemskt, det har aldrig hänt mig förr och ändå vart gravid 6 ggr så det var nåt nytt och inget som jag därför tog som ett tecken, trodde det var mitt tillförande av progesteron som gav biverkningar...

Spännande. Jag är på äl+7 och har aldrig haft såhär mycket vita klibbiga flytningar.. Till och med så att sambon reagerar på det vid mys (ursäkta infon haha)
  • Tildasafira
    Nykär15 skrev 2020-05-14 09:16:21 följande:

Spännande! Börja kolla din temp med, jag har ingen avancerad utan en digital till örat, den brukar ligga på 36,6 normalt för mig och har leget närmare 38 sen äl +7 ungefär när jag började kolla. Kan vara intressant notera sånt :)

Ja men tack för tipset, det ska jag verkligen göra :d
  • Tildasafira

[quote=80405632][quote-nick]Cykelstöld skrev 2020-05-16 09:13:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Så himla positivt! Stort grattis!! :D

• Tildasafira
    Yoshiii11 skrev 2020-05-21 15:46:30 följande:

Jag har fått spökstreck med det testet förut men då var det inte alls lika tydligt streck som sitt så jag skulle nog säga positivt!

Åhnej ni blev jag orolig! Tycker dock jag att mitt äe åt det blå hållet i verkligheten, var ditt spök också det?
  • Tildasafira

Hej alla!

Min BIM var senast i söndags. Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Jag har vad jag tror fått 3 svaga plus på CB - senast i lördags. Men de stegrar inte riktigt. Tog även ett digitalt i samband med, 1a "plusset" i torsdags(var helt säker på plus då) men det visade "inte gravid". Tog ännu ett cb i fredags och i lördags och båda visar samma svaga plus. Kan det bara ha varit för tidigt för digitalt i torsdags? Ellet har jag fått 3spök i rad?? Nu vågar jag typ inte testa hahah, känner mig ju gravid och mensen är sen. Men test som visar svagt. Läst om folk som plussar 1 v efter bim, nån med erfarenhet?

• Tildasafira
    Nykär15 skrev 2020-05-26 09:02:07 följande:

Har du bild på dina test?

Blir sämre när man laddar upp här men:

Det är tydligare i verkligheten, fått så på 3 st i rad

• Tildasafira
    Nykär15 skrev 2020-05-26 09:02:07 följande:

Har du bild på dina test?

• Tildasafira
    Tildasafira skrev 2020-05-26 09:18:26 följande:

Iofs inte testat sen i lördags heller
  • Tildasafira
    Fröken92 skrev 2020-05-26 09:38:58 följande:

Så där såg mina ut på BIM-4 med min nuvarande graviditet men också med sonen sen stegrade dem efter några dagar. I början är HCG så låg och beroende på ditt vatten intag kan resultaten skilja sig beroende på hur utspätt HCG-halten är. Jag skulle mig nog våga mig på och säga grattis! :) 

Wow tack, håller tummarna! Ska försöka dricka mindre o ta nytt test(dricker litervis hehe).

Har väldigt konstig molvärk, som liksom sitter på ena sidan runt äggstocken o vandrar till andra sidan, drar lite i ljumsken typ. I vanliga fall vid mens får jag meat ont i ryggen. Kan detta vara ett symptom?
  • Tildasafira
    Fröken92 skrev 2020-05-26 09:38:58 följande:

Så där såg mina ut på BIM-4 med min nuvarande graviditet men också med sonen sen stegrade dem efter några dagar. I början är HCG så låg och beroende på ditt vatten intag kan resultaten skilja sig beroende på hur utspätt HCG-halten är. Jag skulle mig nog våga mig på och säga grattis! :) 

Och grattis till din graviditet :D
  • Tildasafira
    Nykär15 skrev 2020-05-26 11:28:10 följande:

Jag tror det är nåt där!

Men gillar inte cb, tycker det är enklare se på sticka!

Kan visa hur mitt svaga såg ut som gav gravid 1-2 på digitalt på ÄL+12:

Åh du ger mig hopp nu! Blir tokig på mina svaga plus. Sla ta ett digitalt i dagarna!
  • Tildasafira
    Fröken92 skrev 2020-05-26 11:50:12 följande:

Jo det låter som ett symtom! Hade så jag med, nu känner jag inget direkt men vet sen tidigare graviditet att symtom kommer och går. Så länge stickorna blir starkare är det ingen direkt fara. Jag skulle gissa att tog du ett test nu syns det betydligt mer!  

Spännande :D

Ska testa på torsdag när jag är ledig!
Svar på tråden Bim Maj 2020