Bim Maj 2020
Sist tog det 2 år :/ vet känslan. Nu är vi på första försöket och räknar med att det tar tid, om ens kommer gå...
Sist tog det 2 år :/ vet känslan. Nu är vi på första försöket och räknar med att det tar tid, om ens kommer gå...
Någon här som tar ovitrelle som har haft molvärk i äggstockar och stickningar 6 dagar senare? Kanske rent utav har graviditetstest för att se hur mkt hcg som går ur kroppen dag för dag. :)
Oj så spännande! Hoppas det fortsätter stiga för dig :D Jag funderar på att börja testa i morgon för att se när ovitrellen går ur. Har hört att den är positiv i 14 dagar för många. Molandet, stickandet å allt pågår sen två tre dagar eftee ÄL.
Ni som har plussat nu, har ni några symptom? Isåfall vad för några?
Tydligare bild, det blev ett tydligt streck efter några minuter. Är i chocktillstånd, var verkligen beredd på ett blankt.
Hur såg era gravtest ut 7 dagar efter ovitrelle? Jag har fortfarande ont och känner biverkningar i nedredelen av magen/pelvis och ut mot sidorna:)
Ingen galsbränna eller ont i brösten här. Men molvärk/mensvärk! Kommer du hålla dig till dag 14 med å testa?:)
Verkar som att testen börjar vända nu..... till det positiva? :o
Ja, jag behöver ju knappast fråga om det är positivt :) För ett par dagar sedan var det ju väldig svagt, men om det till o med syns på bild får man väl säga att det är officiellt :D
Jag lämnar den här tråden nu och önskar er andra lycka till :)
Okej, jag kunde inte hålla mig från att testa. Jag har gjort ett test med clearblue testa tidigt. Ni som har större erfarenhet av detta: Ser det ut som ett typiskt spökstreck? Hur länge kan man läsa av testet efter att det torkat?
Det här är inte taget med morgonurin. Jag ska ta nytt test imorgon/om ett par dagar direkt på morgonen. Jag har ju inga symptom alls än och tror ju egentligen inte att jag är gravid (så overklig känsla!), men jag hoppas hoppas. Jag har läst lite halvdåliga recensioner om just cb testa tidigt, att det kan ge spökstreck innan bim.
Tack så mycket!
Sånt sjukt beteende man har egentligen, om jag väntar 3 dagar så märker jag ju om mensen kommer och ändå sitter jag här och överanalyserar test (hopplös!).
Tack så mycket!
Sånt sjukt beteende man har egentligen, om jag väntar 3 dagar så märker jag ju om mensen kommer och ändå sitter jag här och överanalyserar test (hopplös!).
Ja precis, då har jag också bim. Jag har hyfsat kort lutealfas så trodde verkligen inte att jag redan kunde få ett plus, speciellt inte eftersom jag inte haft nidblödning eller har några symptom.
Jag håller tummarna för att du får ett tydligare test kommande dagar! Har du några symptom?
Dina symptom verkar ju lovande! Spännande att se hur de utvecklas.
Tog sig på första försöket!
Kunde inte hålla mig! Skakar fortfarande, heeeelt galet fantastiskt!! En januaribebis förhoppningsvis!