Undrandee skrev 2020-04-21 22:27:44 följande:
Fick ett mental break-down nu ikväll... känner mig så oattraktiv för min partner. Vart som vanligt oftast, inget sex ikväll heller... visst, har negativa ÄL-tester ännu, men att ha sex imellan är viktigt för mig, medans han är trött säger han.
Har gråtit från ingenstans nu ikväll och sorgen och saknaden av mitt MA slog till, och känner mest att vi kommer aldrig lyckas bli gravida igen såhär!
Funderar på att ge upp allt. Att känna sig oattraktiv för den man älskar och bli nekad sex dessa viktiga dagar i månaden, blev droppen! :(
Förstår verkligen hur jobbigt det kan vara. Det är fruktansvärt när man blir avfärdad under dom mest kritiska dagarna, vet inte hur många gånger jag gråtit mig själv till sömns på grund av detta. Jag vet att han verkligen gör sitt yttersta och det blir faktiskt bättre och bättre! Vi får till den ungefär 3 gånger under som gröna dagarna och har blivit gravid tre gånger. Det räcker ju faktiskt med att en bra simmare hittar fram <3 Ge inte upp fina du! Det kommer va värt det i slutändan, vissa dagar är bara tuffare än andra men det kommer va bortglömt när du väl fått ditt pluss på stickan!
Satsa på att få till det när du får positivt ägglossningstest och gärna dagen efter så har ni goda chanser! :)
Ventilera här så mycket du vill!! <3