• Evi82

Bim Maj 2020

Wifey. skrev 2020-04-30 22:59:18 följande:

Finns det några här som använt clearblues dyrare ägglossningstester? Har de funkat bra för er?

Jag är inne på dag 7 (cd16) med blinkande gubbe nu och är så trött på skiten. 

Vet inte om kroppen krånglar pga missfallet i mars eller att det faktiskt är normalt att vara fertil så många dagar innan ägglossning?? Jag har oregelbunden mens så kan ha ägglossning lite senare men då borde väl testerna inte visa att man är fertil så tidigt? Fattar ingenting. 

Funderar på att kanske gå tillbaka till teststickor för att kunna jämföra strecken men vet inte. 

Jag har använt de ganska många gånger, om man fått blinkande gubbe mer än 9 dagar så

Ska man sluta testa och det betyder att man inte fått ägglossning den månaden.
  • Evi82

Hej tjejer ! Ville bara berätta att mina graviditetstest är svagaste idag än för tre dagar sen när jag fick positivt, de är så svaga så jag såg knappt ett streck. Vad tror ni? Är jätteledsen nu:(

• Evi82
    Supertrio skrev 2020-05-01 06:37:41 följande:

När hade du bim? Kan ju vara en kemisk graviditet tyvärr:/

Har bim idag
  • Evi82
    Supertrio skrev 2020-05-01 06:43:37 följande:

Åh vad tråkigt:( tog du morgonurin idag? Testa igen lite senare?

Tog morgonurin, men sitter nu på gynakuten har jättemensvärk hoppas jag får goda nyheter vilket jag inte tror för de tog ett graviditetstest o det visade negativt jättekonstigt för på morgonen fick jag svag svag positivt med CB vanliga.
  • Evi82
    Supertrio skrev 2020-05-01 06:59:56 följande:

Åh stackare, men det låter som en kemisk graviditet (jag hade en i januari). Hoppas givetvis på det bästa.

Hoppas på det bästa. Har aldrig haft missfall tidigare därför blev jag så förvirrad av alla tester som visade olika hela tiden.
  • Evi82

1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90 . Evi82

2/5 vegaveravegavera

3/5 Trocazero, myownworstenemy

4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95

5/5 Barnlängtanochpcos

6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80

7/5 Zamaso1, 88Sandra

9/5 Supertrio

10/5 LiinnB

11/5 Sanal1, Kidrauhl

13/5 AngelaS, Linjana

15/5 Vemvetintejag

19/5 Emi1993

20/5 fruitloop, NiMi12

21/5 NurseMom

24/5 Tildasafira

27/5 123fjäril

30/5 Ann3h[/quote] Evi82

• Evi82

Det måste varit kemisk graviditet jag hade tyvärr, börjat blöda nu men nya tag. Har bim 30/5 känns så långt :(

• Evi82
    Supertrio skrev 2020-05-03 19:50:23 följande:

Är det bara jag som håller på såhär? Så himla orolig efter min kemiska graviditet i januari:( Men detta ser ok ut än så länge va?

Ser bra ut men fortsätt att testa första tiden :)
  • Evi82
    Emmethhh skrev 2020-05-18 10:41:11 följande:

ÄL + 5 idag, känner absolut ingenting. Grattis till alla er som plussat!

Kul, jag är också äl + 5 idag :)
  • Evi82
    Elina22 skrev 2020-05-19 14:31:47 följande:

Någon på äl+5 som känner något?

Jag är på äl-+ 5/6 och jag har halsbränna lätt illamående, trött, ont i ryggen och mensvärk som kommer och går. Har bim 30/5
  • Evi82
    Tvillingarna14 skrev 2020-05-19 15:06:54 följande:

Är på ÄL+8 och har nu följande symptom:

Halsbränna

Ont i magen

Ont i ryggslutet

Lätt illamående

Trött

Ont i brösten som även blivit lite större

Kan man börja hoppas på något därinne? Är sjukt nervös för att mensen ska dyka upp som ett hån mot min barnlängtan. Ska testa på lördag om inget annat händer. Känns bara som en evighet dit.

Har exakt som dig men jag är bara på äl-+ 5/6
  • Evi82

Är på äl+ 9 och bim -8 idag men känner nästan ingenting, lite ont o brösten och lätt illamående. Är det någon som inte heller känner så mkt?

• Evi82
    Fröken92 skrev 2020-05-23 11:32:43 följande:

Hej! Hoppar in här! Har BIM på onsdag är idag bim-4 ÄL+10. Plussade med sonen samma dag sist fast på eftermiddagen, supersvagt. Testade imorse och tyckte

mig skymta en skugga sen la jag det åt sidan och råkade somna om i 30~ min. Sen såg testat ut så här. Spökstreck? Ska köpa nya test och testa imorgon eller övermorgon igen. Har dragit upp kontrasten lite.

Positivt :)
  • Evi82
    tillyra skrev 2020-05-24 20:47:00 följande:

Hej tjejer!

Jag har nu läst igenom hela tråden :) håller tummarna för er allihop. Jag och min kille planerar inte barn, även fast jag gärna hade velat ha ett till. Vi körde ett par månader för lite sedan men efter det bestämde han sig för att han vill avvakta lite till. Vi har egentligen inte alls tid till det, fyller båda 37 i år men men..

Nu till saken. Jag har haft ganska kraftig molvärk i 5 dagar. Igår när jag torkade mig efter toabesök på kvällen så var det ljust rosa på pappret. Så brukar min mens börja, för att så att säga vara i full gång när morgonen kommer. Så förväntade mig detta i morse och tyckte mest att 'så skönt att slippa den ovanligt dryga värken nu då'. Men det har inte blivit något mer, bara mer molvärk.

Min cykel varierar rätt mycket, från 28-33 dagar typ. Idag tror jag det är cd 29. Hade rätt ont i brösten ett par dagar, vilket jag sällan har, men det gick om sig igår. Har beställt tester som jag hoppas kommer i morgon. Kan inte låta bli att hoppas och hoppas att karln blir glad om det blir en graviditet trots allt.

Långt inlägg blev det visst, blev så uppe i önskan nu :)

Hej! Varför tar du inte ett test ?:)
  • Evi82
    tillyra skrev 2020-05-24 21:17:42 följande:

För att jag inte har några :) Hoppas på leverans i morgon.

Lycka till :)
  • Evi82

Testade negativt idag igen på bim -5 och äl-+ 12. Testade med vanliga cb och erly testa tidigt:( antar att det är kört den här månaden med.

• Evi82
    Syrsan skrev 2020-05-27 18:41:28 följande:

Hmm, känns positivt. Eller vad tror ni?!

100% positivt :) grattis
  • Evi82

Nu har jag testat positivt, finns det februari tråd? Jag ska nämligen ha bf 5 februari :)

• Evi82
    Majja92 skrev 2020-04-01 09:26:36 följande:

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

Hur har det gått för dig ?
  • Evi82
    Rebecka 714 skrev 2020-05-30 18:44:38 följande:

Tror jag ska ha min mens imorgon söndag.

Testade med clear blue digital imorse kl 7. De stod inte gravid.

Fasiken! Har ju verkligen känt mig gravid denna månad. Så mkt konstiga känningar som jag aldrig annars har mellan äl och mens....

Jag hoppas att de fortfarande finns en chans men lär ju va kört denna månad :/

Testa med testa tidigt från cb:)
Svar på tråden Bim Maj 2020