• Mikkans

Bim Maj 2020

Mallannn skrev 2020-05-11 21:13:08 följande:

Tror jag har bim imorgon eller onsdag. Testade med ett ?testa tidigt? för 5 dagar sedan, eftermiddagsurin, men det visade inte ens en skugga av sträck. Testade även med vanligt test dagen efter på morgonen. Ingenting alls där heller. Det jag undrar är om det borde synts något på dom testen om det tagit sig? Funderar på att ta ett imorgon men kanske är onödigt då det inte var ens en snygga till sträck på de tidiga (eller kan det varit för tidigt? och att jag bara ska vänta... Så ivrig!!!

Behöver inte vara ute.. vänta till bim :D
  • Mikkans
    Mallannn skrev 2020-05-11 21:32:31 följande:

Man blir ju helt galen. Trodde jag skulle vara avslappnad och tänkte att jag ska inte testa, tillslut märker man väl att mensen är försenad. Jo tjena. Vem testade redan ÄL+5? Jo jag! Hahaha så idiotiskt, snacka om att slösa test.

Hahah! Jag testade ÄL+7 och sen +10... sen dess onte vågat mer. Allt tyder på mens och jag vill inte slösa test typ...:/
  • Mikkans
    Mallannn skrev 2020-05-11 21:53:28 följande:

Nej det känns onödigt. Köpte två tidiga och fem vanliga. Har två vanliga kvar.... Samtidigt så spännande att testa! Men om mensen kommer och det blir på?t igen så ska jag inte köpa en massa test som ligger hemma. Det går ju inte att hålla sig då!

Haha jag tycker mens är mildare än negativa test.. så jag håller mig????
  • Mikkans
    Mallannn skrev 2020-05-12 06:58:49 följande:

Jag är i chock! Men det blev plus.. Inga direkta symptom, lite lite värk i äggstockarna typ, fick en nid-blödning för någon vecka sedan, inser jag nu att det måste varit. Annars inte känt något alls!

Wow, Grattis!!!!
  • Mikkans
    Lemoon skrev 2020-05-12 15:13:43 följande:

Jag försöker bli gravid, vad tror ni chanserna är, jag hade starkt ägglossningstest från torsdag och ännu starkare test på fredag, i förra veckan..

Min kille kom i mig i onsdags förra veckan sent på kvällen, och på fredagskväll...

Bim är tidigast på söndag som är dag 24 i menscykeln, har fått mens på dag 24 senaste månaderna... redo med gravtest snart snart... 

Ni låg rätt iaf, så håll tummarna!
  • Mikkans

Jag har lutealfas på 17 dagar..all denna väntan. Fick negativt test på äl+10 senast. Är idag på dag +15

• Mikkans
    Lemoon skrev 2020-05-12 17:24:20 följande:

Haha mm man kan ju hoppas! Ska testa nästa gång på fredag! Dag 22! 

Testar med testlagret, plussade med sonen med de!

Gillar också testlagret! Hur många dagar efter ÄL är dag 22?
  • Mikkans
    Lemoon skrev 2020-05-12 19:08:22 följande:

På fredag, dag 22 i cykeln, är det 1 vecka sedan jag fick starkt positivt på ägglossningstest... ska testa då, kan knappt hålla mig! Så jobbigt!

Tycker det är bättre ta gravtest innan bim, så om mensen kommer och man fått negativt blir man inte lika besviken! 

Vilken dag är du på och när hade du äl? :)

Fattar! Jag är på ÄL+ 15 idag. Mensvärk och svullna bröst sen 5 dagar cirka så jag är rätt säker på att mensen kommer när som helst! Verkar bara ha lååång lutealfas!
  • Mikkans
    Lemoon skrev 2020-05-12 19:48:26 följande:

När har du bim?  Jag har bim på söndag... Nej mensen får inte komma!!! 

Torsdag fredag har jag bim... men mensvärken å brösten är precis om vanligt innan mens.så jag bara väntar...:/
  • Mikkans
    Lemoon skrev 2020-05-12 20:56:10 följande:

Vet känslan...man är van att mensen kommer! Hur länge har ni försökt?

När ska du testa? Jag känner svagt illamående till och från...

Slutade med preventilmedel för tre år sedan men detta är vår första heöt stimulerade cykel :) VILL HA PLUS!

Vågar inte testa innan fredag tror jag. Är så säker åå att jag kmr få mens att jag inte vill slösa test typ. Men hoppas ju n i det sista såklart!
Svar på tråden Bim Maj 2020