• fruitloop

Bim Maj 2020

Merks91 skrev 2020-05-12 09:47:25 följande:

Bim-4, ett litet knappt synligt streck men vågar inte riktigt lita på det.. Rfsu testa tidigt från imorse. Symptom har jag knappt haft några men något lite illamående, pyttelite molvärk senaste dagarna och kaffet smakar absolut inte gott längre!

Hoppas det blir tydligare streck på torsdag och att mensen inte dyker upp på fredag!

Det är ju ett rosa streck!!! :D Grattis!!
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-12 10:06:45 följande:

Vågar tro lite på detta...hjälp så nervöst! Snälla öka...
    Wow! Vad snabbt det blev starkare!! Nu är det ju tydligt! GRATTIS!

Jag tog nyss igen, men ingen ökning här.. Borde väntat till i eftermiddag. Men men, nu blir det inget mer test förrän imorgon!
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-12 10:50:52 följande:

Ja tycker med det syns mer! Måste ju stämma...så rädd för att det inte ska öka nu...först jagar man streck, sen ökning, sen vul, sen rul osv...hahaha
    I morse när jag mådde så sjukt illa så tänkte jag att det kanske inte är så smart bli gravid och man kanske ska vara nöjd med det vi har...hahaha men såklart vill jag detta mer än nåt, även om det blir sjukt pirrigt nu!

Tråkigt att ditt inte visade mer, men kommer nog i em! Kul du är som jag som inte klarar att vänta hahaha

Jag tar nästa först i morgon...lovar jag mig själv nu!

Haha jaa, hade helt glömt bort den där rädslan att förlora barnet i magen, men den kom diiirekt man såg första skuggan.

Förstår precis. Får också lite såna tankar. Är nog helt normalt! 

Hahaha! Nee, jag lär väl inte kunna hålla mig i eftermiddag heller, haha, känner mig lite smågalen. 
  • fruitloop

Börjar tappa hoppet. Jag som var så himla säker igår och imorse. Men testet i eftermiddags var blankt, och nu på kvällen kom spottings (som jag brukar få några dagar innan mens, ialf sen senaste graviditeten).

Tar ett test imorgon och hoppas så innerligt att jag får väcka sambon med en underbar födelsedagspresent. Men chansen ser liten ut just nu...

• fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-13 07:08:38 följande:

Åh nej! Hoppas bara det var för utspädd urin igår...och att testet idag blir bästa presenten man kan få!!

Tyvärr ser det väldigt blankt ut för mig idag :( så blev ingen fin morgonpresent. Men inga mer spottings, så hoppas det var en nidblödning!! Äl+9 idag, så det är definitivt inte kört än!

Ser att ditt är ännu starkare idag! :) såå kul!! <3
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-13 12:40:38 följande:

Kunde inte hålla mig! Skakar fortfarande, heeeelt galet fantastiskt!! En januaribebis förhoppningsvis!

Stort Grattis!!! Älskar de där digitala! :D
  • fruitloop
    Mikkans skrev 2020-05-13 15:22:51 följande:

Åh herregud!!! Tre år har jag väntat! Helt skakis!!

Ååååh! Stort Grattis!!! :)
  • fruitloop

Antingen ser jag i syne på alla mina test eller så är det nå fel på dessa? Tycker jag ana något varje dag, men blir ju aldrig starkare :(

• fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-14 12:10:39 följande:

Men vad konstigt, testlagret brukar aldrig ge spök...vilken dag är du på nu?

Äl+10 idag. Ser du något där?
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-14 12:26:29 följande:

Jag tycker nog det...när det torkat, kan du se nåt om du håller det mot en lampa, ex på mobilen? Om det är kvar ett streck så är nåt på gång, och är ju så tidigt än! Jag är på äl+12-13 idag och det var lite starkare idag men går väldigt långsamt första dagarna :)

Ne, tror inte jag ser nånting när jag sätter mot en lampa. Fick hem ett nytt storpack idag, hehe, så kanske testar med en därifrån i eftermiddag. Har alltid haft testlagrets stickor och aldrig fått skugga om jag inte varit gravid. Så lite hopp. Tror det syns lite bättre än igår. Men men, får se sen :)
  • fruitloop

Dagens test visa också en skugga. 20 min senare forsar blod. Bim-4. Min mens är ALDRIG tidig. Alltid mellan 32-38 dagar cycle... :( men men. Hoppar över till juni-tråden. Stort lycka till till er som ftf väntat!! Och stort Grattis till er som plussat! <3

• fruitloop

Det slutade blöda helt efter jag skrev sist. Sedan har några droppar kommit här och där. BIM idag. Ingen mens än. Inte tagit test sen i lördags (vilket var helt blankt då) eftersom jag inte har några symptom alls längre. Var så säker på att mensen skulle komma natten till idag. Lite sur att jag inte tog test imorse. 

Kom på idag att jag ställt in mig på att plussa tidigt då jag gjorde det med sonen. Men min cykel var flera dagar kortare på den tiden. Så jag borde inte börjat testa så tidigt som jag gjorde nu.

Vet inte vad jag vill med detta inlägg. Känner mig inte ett dugg gravid - vilket jag gjorde förra veckan när jag testa 3 ggr om dagen, haha.

Svar på tråden Bim Maj 2020