• lazlo09

Fråga till porrtittande män.

Jag (man) tror inte att det går att förklara på en kvinna. Ni tänder så mycket mer med känslor medan porr bara är en hård kuk in och ut i fittan (eller vad man nu gillar), det är något mekaniskt som tilltalar vår reptilhjärna.

Jag har jättebra sexliv, fattas inget alls. Men jag tittar på porrklipp ibland om jag ska runka. Det är ett visuellt hjälpmedel till en mekanisk handling (att runka) och vi blir inte kära i vare sig tjejen eller killen i porren.

• lazlo09
    Lindis771 skrev 2020-04-08 09:52:30 följande:
    Han påstår att han onanerar till porr för att han egentligen vill ha sex med mig men just då så är jag inte tillgänglig, konstigt att han inte använder material på mig isåfall och istället porr med helt andra brudar som han inte kan relatera till mig. Hans argument håller inte och är bara ren lögn. Tror han väljer porr just för att njuta av andra som ser sköna ut att sätta på.
    Det kan vara lögn ja för att vi män kan inte säga sanningen till er kvinnor då ni tar det som otrohet.

I princip alla män är kapabla till att ibland titta på porr och runka även om vi är i ett lyckligt förhållande med massor av underbart sex, kärlek och attraktion. Det är bara så det är. Men börjar han välja bort dig till förmån för porr eller måste ha porr för att bli tillräckligt kåt då börjar det bli knepigt. Det tyder på att han kan vara porrskadad.
  • lazlo09
    Lindis771 skrev 2020-04-08 10:08:29 följande:
    Känns som att han blir mer kåt och upphetsad av det än av mig och det är därför det lockar. De tjejerna överträffar mig i det visuella och de knullar han med ögonen, men med mig njuter han främst för att jag har en riktig mus. Tror att anledningen till att han får punka med mig ibland men aldrig till porrtjejer är för att han blir inte lika kåt av mitt utseende. Ja ibland undrar jag också om det kan vara så att han är porrskadad
    Enligt bilderna på dig så är du riktigt fin så ja han kan vara porrskadad dvs han behöver unga perfekta porrtjejer för att bli riktigt kåt.
Svar på tråden Fråga till porrtittande män.