Inlägg från: Anonym (Filmexperten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Filmexperten)

Fråga till porrtittande män.

Först lite fakta.

Porrbranschen har det riktigt tufft ekonomiskt pga konkurrensen från både fria amatörfilmer från helt vanliga par upplagda på nätet, till par som mer kommersiellt visar sina mer ljusskygga aktiviteter live.

Branschen försöker haka på och mycket filmmaterial produceras nu för att se ut att ha spelats in i hemmet av helt vanliga människor, sen tycker jag inte de lyckas alla gånger.

Med det sagt så vill både män och kvinnor få en inblick i alldeles vanliga hem och sängkammare. Det är det som driver trafik, och det jag som man och även min sambo vill se är snuskiga par i sin hemmiljö.

Så svaret på frågan angående utseende, nej enligt undersökningar jag sett går det mot att vilja uppleva helt vanliga tjejer som tjejer är mest och deras män. Vi är nyfikna på fantasier om vad som händer hos grannen helt enkelt. Hon den lite sura biblotekarien som skäller på barnen i trappuppgången, vad gör hon med sin man som jobbar på Coop. Sugs det kuk? I så fall hur? Ett litet häng på magen, eller annan skavank är det som bekräftar vår fantasi. Fyllda läppar och bikinibrudar med getingmidja får det allt tuffare inom ramen för porr vi konsumerar.

Svar på tråden Fråga till porrtittande män.