Inlägg från: Anonym (vidrigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vidrigt)

Fråga till porrtittande män.

Tror att det är samma sorts män som nekade kvinnor rösträtt för 100 år sen som håller på sådär. Att bli upphetsad av kroppar på en skärm mer än en riktig kvinna är vad som skulle kunna diagnotiseras som "porrskada". Det är ett sjukt beteende i sig. Och den bästa medicinen är nog rejäl tilltygling. Detta kommer inte vara OK beteende för män inom 100 år, folk ligger lite efter bara. Precis som de alltid gör

• Anonym (vidrigt)
    Kermit1561 skrev 2020-04-08 20:17:14 följande:
    Detsamma gäller ju TS, hon föredrar också kroppar på en skärm. Men eftersom hon är kvinna är det ok?

Det är väl snarare sexister som du som kommer vara utrotade om 100år.

Haha, vi kommer helt att ha tagit över då. Det behöver du inte betvivla

Och folk verkar tro att porr är något helt normalt? Det är det verkligen inte. Rätt sjukt att ni sitter här på FL och försvarar det. Men ni är väl samma typ av folk som skulle nekat kvinnor rösträtt för 100 år sen. Porrskadade män kan inte tillfredsställa kvinnor. Och de är mer eller mindre indirekta våldtäktsmän. Som runkar till kvinnor på en skärm de aldrig själva skulle kunna tillfredsställa, på bekostad av riktiga kvinnor som de nekar sex för att de är för porrskadade och slaknar till riktiga kvinnor. Det är ju sinnessjukt. Det bara tar. Tar och tar. Till sig själva. De självupptagna, egoistiska porrskadade männen. Jag hade lämnat direkt. Skulle aldrig vara tsm med en porrskadad loser! Vad ska man ens med en sån till ...? Alltså helt seriöst, det är ju patetiskt . Folk får väl göra som de vill jag kommer inte hindra dem, men de ska inte sitta och påstå att det är normalt

• Anonym (vidrigt)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-08 21:05:09 följande:
    Oj jäklar.. Tror nån just fick en släng av kraftig hybris.. Andas lilla vännen.. Du är ju inte ett dugg bättre än de porrskadade männen.. Du är extrem och det vet vi ju alla hur det slutar.. Kom ned lite på jorden!!

Är inte jag "ett dugg bättre än de porrskadade männen" ? HAHAHA ah eller hur . Porrskadade män kan torka upp de spyor som de orsakar istället för att glo på en skärm och runka

Porr är till för män som inte kan få sex. Det är rent vansinne att folk tror det är en helt "normal" aktivitet för den genomsnittlige mannen. Det är SJUKT och kommer med största sannolikhet bli olagligt i framtiden (om man inte betalar för det på vissa certifierade sidor om man är typ handikappad och behöver det som friskvård)

• Anonym (vidrigt)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-08 22:00:28 följande:
    Okej.. Du låter verkligen inte fullt frisk.. Tror du kanske skulle behöva prata med någon... Har du vart med om något traumatiskt?
    Jag lever ju på den här planeten?? Är inte det nog med traumatiskt? Folk är ju fullständigt vidriga i den här världen. Och du tycker att jag är sjuk? Om du bara tar och öppnar ögonen lite och blickar ut så ska du nog snart få se på något riktigt sjukt... när som kommer du få det bevisat för dig. Det kommer att komma.. Vänta bara så dyker det upp nåt snart, som får dig att få lite perspektiv på saker igen. Om du inte är totalt verklighetsfrånvänd och empatistörd dvs.
  • Anonym (vidrigt)
    LindaSolis skrev 2020-04-10 16:09:51 följande:
    Så om en tjej gillar porr är det lika fel o tråna efter de manliga kropparna?

Jag tycker det är konstigt och töntigt att kolla på porr. I min värld är det bara incels som inte själva kan få sex som kollar på sånt.

Porr = låg status

• Anonym (vidrigt)
    Kermit1561 skrev 2020-04-10 20:36:00 följande:
    Jag tror det är rätt ömsesidigt, fördomsfullhet brukar ha rätt låg status bland de som gillar porr.

Jaha och? Vem bryr som om vad porrskadade lågstatus män tycker ?

Inte jag iaf...

• Anonym (vidrigt)
    LindaSolis skrev 2020-04-13 21:10:00 följande:
    Så swingers som går på sexklubb och gillar att bli sedda och se andra ha sex blir då också töntiga och får låg status. 

Nej, de gör ju det i det riktiga livet och inte via en skärm.

Svar på tråden Fråga till porrtittande män.