• Postman

Fråga till porrtittande män.

Lindis771 skrev 2020-04-08 17:56:19 följande:
    Den stora skillnaden mellan mig och min man är att han kan ha sex och utföra allt han önskar med mig i verkligheten, men tydligen stillar inte det hans behov eftersom han använder porr. Uppenbart så får han ut något av porr som han inte får av mig.

Jag kan ha skön sex i verkligheten med min man så därför får jag inte ut något av att se porr som innehåller samma sex som jag upplever irl, däremot upplever jag inte lesbiskt i verkligheten och just därför är det det jag väljer att se på i porr. Tänker att min man väljer att njuta av porr för att han får inte uppleva att ha sex med en perfekt 25åring i verkligheten men får fantisera om det genom porren istället. Det sex som de utför upplever vi ju tillsammans så det är ju inget han behöver fantisera om.
    Du gör ett klassisk kvinnlig misstag att du utgår ifrån att din man tycker, tänker och resonerar som du själv gör. Sluta analysera och låt honom ha sin onani ifred.
  • Postman
    Kermit1561 skrev 2020-04-11 21:11:35 följande:
    Med tanke på alla dina inlägg som handlar om dem så bryr du dig uppenbarligen rätt mycket.
    Haha, ja precis.
Svar på tråden Fråga till porrtittande män.