Inlägg från: Anonym (....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (....)

Kan man kräva konisering i dessa tider?

Ring sjukhuset redan imorgon!

Vanlig vård ska man söka precis som vanligt och det låter galet att du inte hört något på så pass länge. Det är sedan upp till vården att avboka icke kritiska besök om de har brist på resurser.

Vill inte skrämma upp dig men är ganska säker på att en CAanmälan är en anmälan om misstänkt cancer.

Ring imorgon bitti!

• Anonym (....)
    Butwhatsnew skrev 2020-04-15 22:50:15 följande:

Tack för svar! Jag fick endast upp lex Maria när jag sökte på det nämligen! Kanske en dum fråga, men ringer jag reception eller ska jag ringa 1177 först typ?

Jag hade nog ringt gyn men annars ring receptionen och be dem koppla dig rätt.
  • Anonym (....)
    Butwhatsnew skrev 2020-04-15 22:57:26 följande:

Tack! Har velat lite fram och tillbaka i det här, vill liksom ha det gjort fort, men samtidigt när man vet att det är mer eller mindre kaos på sjukhusen är jag rädd att åka dit, inte direkt för risken att bli Coronasmittad, mer för att göra ett ingrepp på det stället av en läkare som man inte vet om den ens sovit på typ 94 timmar...den tanken gör mig livrädd

Första biten är ju att ringa dem och försäkra dig om att du inte ramlat mellan stolarna.
Svar på tråden Kan man kräva konisering i dessa tider?