Inlägg från: Älskadelillaliv |Visa alla inlägg
  • Älskadelillaliv

Någon mer som precis plussat

Hej
    Precis Plussat och är i chock. Ej planerat alls blir ju 39 år o år. Var ju nöjd med de tre jag har. Minsta är 2,5 och galen ???????? hur ska vi klara en till liksom. Har alltid haft jätte svårt att bli gravid men inte nu heller 
    Rädd även för riskfaktorer man har som äldre och gravid. Haft många mf så att chansen att denna lilla sak klarar sig är lite men ändå. 

• Älskadelillaliv

Hoppar gärna med här om det är okej.

Gravid och blir 40 i år. Beräknad 27 maj. Fjärde barnet en Liten hoppsan. mina barn är 23, 10, och 4 år. 

• Älskadelillaliv
    Pyret10 skrev 2023-10-03 19:22:41 följande:

Välkomna nya och nygamla och grattis till graviditeterna 😊 Vår/sommarbebisar så mysigt 🥰 Hur mår ni? Några symtom än?

Ja hur mysigt som helst. Jag har sjukt ömma bröst, svullen mage och kan inte ha något som sitter åt. Mår lite halv illa ibland. Känner massa dofter speciellt sådant som luktar konstigt. Klarar inte av min egen doft när jag tränar. sett hjärtat slå på den lilla men man är så rädd ändå att när KUB dagen kommer att de inte finns något där. 

JustLikeHoney skrev 2023-10-03 17:24:18 följande:
    Kul!! Jag är jättetidigt gravid, också fjärde, som är beräknad 9/6! Jag är 42 och mina kids är 12, 9 och 15 månader. 
    va roligt. Jag kommer säkert också få en juni bebis. Hoppas så att våra små räkor stannar kvar 

Svar på tråden Någon mer som precis plussat