Någon mer som precis plussat
Hej,
43 och plussade idag på äl +10, 4 dagar till bim och flera tidigare missfall så tar verkligen inget för givet...
hade varit väldigt kul att höra har det gått för er som skrivit tidigare i tråden!
Hej,
43 och plussade idag på äl +10, 4 dagar till bim och flera tidigare missfall så tar verkligen inget för givet...
hade varit väldigt kul att höra har det gått för er som skrivit tidigare i tråden!
Jag har inga barn sedan tidigare och efter ett gäng missfall och x är min oro endast graviditeten i sig, hur det blir om det skulle gå vägen får lösa sig då, har noll oro att inte orka med pga åldern!
Är uppenbart fertil med 6 spontanangraviditeter, varav fyra under senaste året (sedan vår 2022 alltså), men har aldrig kommit längre än v 5-7. provar progesteronkräm denna gången, får se om det gör någon skillnad!
Jag blir 42 i maj & är gravid i v 10 :)
vi har försökt i ca 1,5 år, tillslut lyckades vi, egna ägg & ingen hjälp :)
Vad härligt, grattis :) ska ni göra kub/nipt?
Alltså jag vet inte alls vad jag ska tro om denna graviditeten?
Plussade på bim -4 och fick direkt väldigt tydliga plus och superstarka symtom med illamående, extrem luktkänslighet m.m. Har aldrig haft så i någoan av tidigare 5 grav.
På bim -1 försvann alla symptom och strecket blev svagare, på bim var det knappt synbart. Även pulsen gick ned markant, tempen har dock hållit sig hög hela tiden.
Sedan dess har det börjat öka i styrka långsamt och har även en del symptom som vagt illamående/obehag och molvärk, men ändå inte så starka symptom som de första 2-3 dagarna.
Fick 2-3 på clearblue igår på 4+1 och idag blev rfsu stickan märkbart starkare.
Lägger in bild på test, äl 11 överst, sedan äl 14 (troligtvis bim, eller dagen innan bim) sedan 4+1 och sist idag 4+2.
Någon som kan tänkas ha någon teori om hur test och symtom kan starka, sedan bli svagare och sedan starkare igen?
Ja det hade ju varit logiskt, men har varit likvärdiga förhållanden varje morgon. Har även testat de flesta kvällar och sett exakt samma mönster, så har väldigt svårt att tro att det skulle ha med varierande koncentration i urinen att göra.
Är mest rädd att det ska vara utomkveds, som jag haft tidigare...
Har fått remiss till VUL iallafall så bäntar på datum där, men brukar inte bli förrän i v 7 någon gång.