Någon mer som precis plussat
Ja 😂 Jag har fått för mig i helgen, vi båda tror, att hon kanske ändå vänt sig mer rätt nu. Iaf att huvudet inte är placerat precis under höger revben. Men kan absolut ha fel men snart får vi se 😁
Men skönt att du fått ytterligare en natt med ok sömn. Hoppas det blev fler såna nätter?
Min dåliga sömn beror på att jag dels får svårt att hitta en skön ställning, ibland för att hon är så aktiv 🥰, jag har ibland så ont i bröstkorgen och ryggen så jag får svårt att sova. Men sen är det nog hormoner, kissnödighet och sen svårt att
somna om 😅
Nu ska vi strax till läkaren och få veta om det blir vaginalt eller snitt. Känner mig i skrivande stund säker på att det är drygt 2 cm minst och att dom släpper igenom på det även i vår region 😁 Återkommer med resultatet 😄☺️
nja, i natt var det samma skit igen. Slumrar lite, sover någon enstaka timme. Då har vi ungefär samma läge, får typ halvsitta och sova med 5 kuddar och en gravidkudde under överkroppen och sedan kuddar runt om kroppen, det är ett jäkla projekt när man ska ta sig ur sängen för att gå på toa 😝 jag har fått foglossning på insidan av ett lår, som gör mer ont om jag har benen ihop. Medan foglossning i höfterna gör mindre ont om benen är ihop, enkelt att få till 🤪
jobbigt att du får ha henne så högt, svårt både att andas och ont gör det ju också. Tur det är värt det i slutändan 🥰
åh, håller alla tummarna och tår jag har för att ni får bra besked och att allt ser bra ut med lilltjejen 🥰