Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Vi har fått hjälp :) Vi har haft några missfall så att gravida kan vi bli <3 Har gjort en missfallsutredning och fått hjälp med detta, så det är bara att kämpa på :) Hadd det senaste missfallet i september så har det inte hänt något då så får vi söka hjälp igen.
Ja det är en enorm lättnad! :D Jag har en bra känsla inför juni, hoppas den stämmer!
Mannen fick lämna spermaprov, jag fick lämna blodprov och göra ett ultraljud. Man kollar efter avvikelser som gör att ett foster inte vill stanna. Jag var APC resistent vilket gör att blodet koagulerar lite för mycket, så ska ta blodförtunnande sprutor och Lutinus så fort jag blir gravid :)
Hur länge har ni försökt?
Åh svar skönt att ni fått hjälp! :) Håller verkligen tummarna för oss denna månad <3 Vet du när din bim är eller det kanske är svårt att säga på grund av pco?
Måste fråga!
Ni som är vana tempare! När stiger temperaturen efter ägglossning?
Känner mig väldigt säker på att det har släppt om jag utgår från testerna och mina symptom, men temperaturen är ungefär densamma ????
Tjoho, idag steg tempen! :D vilken häftigt känsla när man vet till 100% att man prickat in ägglossningen! Kom igen nu kroppeeeeeen <3
Grattis!! Men oj, gick tillbaks och kollade på det testet du la upp i förrgår, det testet var ju knappt synligt. Så fick du 2-3 veckor på detta idag, bra stegring!!! :)
Negativt test nu på morgonen BIM -3. Äsch! Men är nog bara att invänta mensen nu och ladda om för nästa månad. Trist för tyckte vi fick till det så bra under ÄL-veckan men alltid räcker det så klart inte ...
Buu :/ I feel you! Vilken dag är du på?
Oj äsch! Brukar ju ha bra effekt de där medicinerna har jag hört. Vi är bara inne på försök 2 med syskon ännu, men man vill ju alltid det hellre ska gå snabbt än långsamt :)