Inlägg från: Tyckfrihets |Visa alla inlägg
  • Tyckfrihets

Bim juni 2020

Traskar också in här med ett nytt BIM, 11/6. Hade en lång cykel och var med om mitt allra första spökstreck, det spelade verkligen ett spratt med mitt psyke. Hoppet tändes men grusades något hårdare än jag var beredd på. Blä!

Kämpa på hörni! Snart är det vår tur!

• Tyckfrihets
    Anni89 skrev 2020-05-10 22:11:04 följande:

Jag får dra tillbaka mitt inlägg, det blev ingen mens! Fick lite lite blod på pappret i förrgår vilket jag brukar få innan blödningen kommer igång på riktigt dagen efter, så var helt övertygad om att det var mens iom att jag var på äl+14. Men igår kom det inget mer och idag testade jag - och fick ett plus! Helt galet!!

Lycka till till er alla <3

Grattis! :?)
  • Tyckfrihets

ÄL+7, inga symptom än så länge. Får se när jag börjar testa, blev lite lätt hysteri kring det förra månaden eftersom jag fick 2 spökstreck. Hoppas jag slipper det. Eller ja, hoppas jag får riktiga streck! :D

• Tyckfrihets
    Loea skrev 2020-05-31 22:10:43 följande:

Men oj två spökstreck!? Hur långt innan bim var detta och hur såg dom ut liksom? Maximal otur ju..

Japp, det var märkligt. Citerar mig själv från majtråden:

?ÄL +14. Samma visa idag som igår, negativt på morgonurin och spökstreck på eftermiddagen. Märkligt, har aldrig fått minsta lilla antydan till spökstreck på gravidkollens stickor tidigare. :S?

Det var svaga streck (och billiga stickor) men syntes för ögat på nära håll och på bild. Efter det var testerna negativa och mensen kom två dagar efter BIM. Får se vad som händer denna gång. :)
  • Tyckfrihets

Grattis till er som plussat! <3

.

Ingen lycka för mig denna månad heller, men jag traskar vidare till julitråden. :)

Svar på tråden Bim juni 2020