Bim juni 2020
Hej, jag hoppar gärna in i tråden!
Är inne på andra försöket nu med barn nummer 2.
Har oregelbunden mens så vet inte BIM ännu men får nog ÄL om ca 2-3 veckor, är på cd 3 idag. Känns som en evighet till ÄL.
Hej, jag hoppar gärna in i tråden!
Är inne på andra försöket nu med barn nummer 2.
Har oregelbunden mens så vet inte BIM ännu men får nog ÄL om ca 2-3 veckor, är på cd 3 idag. Känns som en evighet till ÄL.
Jag försöker att satsa på det denna vecka då jag förväntas ha ägglossning nu men det är ganska jobbigt att dels vara ensam om det engagemanget, men också att inte kunna tala om att det är dags för äl nu och sex utan att han blir typ näst intill avtänd :(
Någon här som fått negativt ägglossningstest någon gång för att sedan några timmar efter vara helt positivt? Kan det bli så?
Blir så förvirrad för har tagit tester i flera dagar och de är jättenegativa, det svagaste man kan få. Tog ett idag vid kl 08, samma sak där. Tog dock nyss ett till test och det var helt positivt. Alltså lika starka streck? Borde inte LH-ökningen ske lite långsammare för att det ska vara normalt eller kan man få full LH-ökning på bara några timmar? Kanske är något fel på testet, ska ta ett till på kvällen men ville kolla här ifall det hänt någon annan.
Hmm kanske är så? Nu vart jag nojjig över om vi hann, herregud man ska aldrig överanalysera alltså! :/
5e dagen med positiva äl test...
hur är det ens möjligt?!
BIM idag och tempen har sjunkit i 3 dagar nu, så blev inget denna gång. Mensen kommer närsomhelst. :(
Grattis alla andra som plussat och lycka till ni som är kvar.