• soff92

Bim juni 2020

Hej alla, hoppar in här. Har läst hela tråden senaste dagarna pga kan ej tänka på något annat just nu. =) Har BIM på mån 7/6.  Så ÄL+11 idag. Första försöket (har dock varit oplanerat gravid en gång för 1,5 år sedan men pga olika anledningar valde vi att göra abort... :( ) Så vet ju att jag kan bli gravid!! Men nu när detta är det enda man vill oroar man sig såklart att det inte ska funka.

Är 28 år och bor ihop i en pytte tvåa på 40 kvm m min sambo. Tänker o hoppas på plus exakt hela tiden, och tiden går bara så sjukt långsamt!!! Och går detta vägen så måste vi verkligen flytta haha.

Tror jag väntar med att testa till på mån morgon =)

• soff92

Hej alla, hoppar in här. Har läst hela tråden senaste dagarna pga kan ej tänka på något annat just nu. =) Har BIM på mån 7/6.  Så ÄL+11 idag. Första försöket (har dock varit oplanerat gravid en gång för 1,5 år sedan men pga olika anledningar valde vi att göra abort... :( ) Så vet ju att jag kan bli gravid!! Men nu när detta är det enda man vill oroar man sig såklart att det inte ska funka.

Är 28 år och bor ihop i en pytte tvåa på 40 kvm m min sambo. Tänker o hoppas på plus exakt hela tiden, och tiden går bara så sjukt långsamt!!! Och går detta vägen så måste vi verkligen flytta haha.

Tror jag väntar med att testa till på mån morgon =)

• soff92
    acge skrev 2020-06-04 07:35:20 följande:
    Hej! Välkommen till tråden. Du och jag är alltså på samma ÄL+ idag, 11. Jag var så väldigt nära att ta ett clearblue early alldeles nyss. Tyckte att brösten minskat i ömhet och börjar såklart noja över att det är negativt. Lyckades hålla mig iaf och ska försöka fortsätta vänta till åtminstone söndag. :)

Har du haft några symtom? :)
    Jag har ett vanligt digitalt clearblue hemma också men tänkte försöka hålla mig. Vet inte om det skulle kunna visa typ 1-2 veckor om man skulle ta nu?
    Insåg precis att den 7e juni är ju på söndag(!!) så en dags mindre väntan! Dock ska vi vara borta hos sambons föräldrar hela helgen så vet inte om jag är så peppad på att testa medan vi är där? Känns som man vill kunna leva ut ev. reaktion (oavsett om den är positiv el. negativ..)

Jo jag har mkt ömma bröst just nu och haft i några dgr. Brukar dock alltid ha det mellan äl och mens så känns ju inte direkt säkert. Upplever mer känningar i nedre delen av magen, små stick eller hugg och lite värk som kan komma nu o då. Men vet inte om jag bara är väldigt mkt mer uppmärksam nu än tidigare. Känner mig också väldigt trött, men det brukar jag iofs vara den här tiden på året i vanliga fall också då vi har väldigt mkt på jobbet. Inte lätt att veta.......är så NYFIKEN.Cool
  • soff92

Lägger till mig i listanGlad

BIM JUNI 2020: 

Majja92 28/5, 28 år. Första barnet 

Vegaveravegavera 1/6 25 år. Första barnet 

Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet 

Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet 

Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet 

Ann3h 3/6, 26år Första barnet 

Leia123 4/6, 34 år. Tredje barnet 

Acge 6/6, 28 år. Första barnet 

Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet 

Marmow, 6/6, 32 år. Första barnet 

Soff92, 7/6, 28 år. Första barnet

Hanna0315, 9/6, 35 år. Första barnet. 

Loea 9/6, 29 år. Första barnet 

H0nd3ndär 9/6 35 år. Tredje barnet

Kira16 10/6 33 år. Andra barnet

33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet. 

MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet 

Emm94 14/6, 26år, Första barnet 

sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet. 

Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet 

Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet

Trio2021 17/6, 28 år, tredje barnet

Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet 

Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet 

Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet 

Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet 

(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet 

Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet 

Barnlängtan, 25/6, 27år, första barnet

apan95, 26/6, 24 år, första barnet 

Enkeli, 6/6, 36 år, andra barnet

• soff92
    mea08 skrev 2020-06-05 07:55:10 följande:

Oj oj oj, kunde inte bli tydligare va? ???? Tror fortfarande jag ser i syne. Ligger bredvid sambon i sängen och funderar på hur jag ska överraska honom. Detta är vår första gång någonsin som det plussat ens, vad gör man ens nu? Haha. Ska man skriva in sig någonstans?

Ååå vad roligt, grattis!! Har du väckt pojkvännen än? Berätta gärna om hans reaktion Skrattande
  • soff92

Jag har BIM imorgon! Tiden går sååå segt. Vad gör ni för att hålla er sysselsatta? (hur ska man fördriva 9 månader när man väl blir gravid börjar man ju också fundera!?) 

Är hos svärisarna och barnkalas idag, men medan alla är fult upptagna så sitter jag bara o tänker på huruvida jag är gravvis eller ej.... JOBBIGT men så spännande samtidigt. Vi är kvar här till imorgon så testar imorgon em. Känns som en eeevighet kvar. Har väldigt ömma bröst och känningar i nedre delen av magen. 

• soff92

Igårkväll på BIM -1 kom mensen :( Var ju första försöket så försöker inte stressa upp mig men fan också!! Trodde verkligen att det skulle funka. Och så jävla ironiskt att jag blivit gravid en gång tidigare ofrivilligt då vi råkade ligga EN gång på en röd dag .. och nu när man ändå legat i så fäster det såklart inte. Aja - ny månad ny möjlighet.. Gråter

Svar på tråden Bim juni 2020