Inlägg från: Tinkerthink |Visa alla inlägg
  • Tinkerthink

Bim juni 2020

fruitloop skrev 2020-06-08 10:43:40 följande:

ÄL+5 idag. Hade riktigt riktigt ont i magen igår, precis som jag hade ÄL+4 när jag var gravid förra gången - men lär vara önsketänkande, hehe.

Tiden står ju typ still. Fick plus ÄL+9 förra graviditeten, så väntar på fredag nu. Men är en riktig testknarkare, så tror inte jag ens kommer att kunna hålla mig tills dess - FASTÄN jag vet att det är typ 0% chans att det visar något innan. Känner mig helt knäpp.

Fler som är mellan ÄL och BIM nu? Har ni några symptom? 

Jag är också mellan äl och bim och nu börjar knäpp-jag dyka upp igen. Förra månaden hade jag supermånga symptom men sen dök mensen upp, till och med tidigare än vad appen planerat. Den här månaden har jag inte tagit några äl-tester men enligt appen ska jag vara på äl +6 nu. Bim 15/6. Har inga symptom alls, så förhoppningarna är tyvärr i botten den här månaden. Ska verkligen försöka hålla mig ifrån att testa innan bim den här gången, och tänka att det går om det går. Men det är SVÅRT!
  • Tinkerthink

Nu har jag (som hade bestämt sig för att inte testa innan bim) beställt rfsu testa tidigt....

• Tinkerthink
    Aammi skrev 2020-06-08 13:43:29 följande:

Hej hej!

Jag har egentligen BIM idag men ingen mens ännu, men har börjat misstänka att min ägglossnings skedde senare än jag trodde (mätte inte äl) och att BIM egentligen är på fredag, dvs att jag skulle vara BIM -4 idag. Försöker vänta lite innan jag tar nästa test.

Jag mår hur som helst superkonstigt, känner mig trött, svullen, illamående, har huvudvärk och är framförallt förstoppad. Förstoppad brukar jag aldrig bli, men det kanske bara är en följd av att jag ätit gravidvitaminer med järn. Igår fick jag en brunaktig flyttning vilket jag inte brukar få innan mens. Nåväl, den som lever får se

Spännande! Har du tagit något test?
  • Tinkerthink

Jag förstår precis känslan. Håller tummarna både för att du lyckas tänka på annat så att tiden går fort och för ett plus om några dagar!!

• Tinkerthink
    Majja92 skrev 2020-05-25 18:55:07 följande:

Majja92 28/5, 28 år. Första barnet

Acge 6/6, 28 år. Första barnet

Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

Fick tidigare ägglossning än väntat, men jag är gärna kvar här ändå :) Har idag fått två svaga plus så hoppas innerligt att det är starkare imorgon och det är ett litet pyre där inne <3

Hur gick det för dig majja92?
  • Tinkerthink
    acge skrev 2020-06-09 07:09:44 följande:

Bestämde mig för att testa imorse, BIM+2. Kunde inte bli mer tydligt!?? CB early detection visade innan uppsägningstiden ens hunnit gå ut.

Stort grattis!!!
Svar på tråden Bim juni 2020