Bim juni 2020
Och så kom mensen. 1dag innan Bim....
Nästa Bim 13/7....
Hoppas på många + för er andra i gruppen. Vill träffa så få av er som möjligt i juli gruppen :)
Och så kom mensen. 1dag innan Bim....
Nästa Bim 13/7....
Hoppas på många + för er andra i gruppen. Vill träffa så få av er som möjligt i juli gruppen :)
Hej!
Hoppar in här med, det ger mycket att läsa era situationer, upplevelser och tankar - vi alla har ju samma mål
Jag är idag på BIM-5 (9/6) eller ÄL+9 - har haft symptom sen ÄL. Molande värk i magen hela tiden, ilningar och extrem "mensvärk" (hade de en dag, ÄL+3). Är extremt trött och seg sen ÄL+3... och på senaste har jag varit extremt känslig, vilket inte är typiskt mig. Jag kan ha PMS men då blir jag arg som fan.
Detta är ju (idiotiskt nog) "vanliga" (enligt internet) symptom på PMS, även om jag aldrig haft känningar i magen vid PMS.
Jag själv är 30 år och har försökt skaffa barn sporadiskt sen mars. Maj månad blev dock fullträff 2 ggr med ÄL-test.
När har ni BIM? Har ni symptom? Berätta gärna.
Kommer läsa igenom tråden men måste börja jobba nu haha
Plu
Plussade idag. Bim-3. Håller tummarna att det går vägen?
Känslig fråga kanske men jag måste få fråga.
Ni som har haft äl denna månaden. Hur är era flytningar nu?
Jag har haft super vattniga flytningar och ganska mjölkiga till och från. Nu är de mindre och lite mjölkiga. Någon som känner igen sig?
Tror jag att är på äl+9.
Någon som vet om det finns en bim-juli tråd än? :) Kan i så fall inte hitta den och vet inte hur man skapar en ny tråd haha.
Ni som brukar ha äl värk, känner ni av det när ägget ska släppa eller har släppt?
Har beräknad äl idag och känner av värk, men det brukar alltid vara mitt enda symtom, aldrig någe "äggvite flytningar".
Men tveksam på att mannen orkar ligga ikväll, fick till det igår så vet inte om det räcker?
ÄL+5 idag. Hade riktigt riktigt ont i magen igår, precis som jag hade ÄL+4 när jag var gravid förra gången - men lär vara önsketänkande, hehe.
Tiden står ju typ still. Fick plus ÄL+9 förra graviditeten, så väntar på fredag nu. Men är en riktig testknarkare, så tror inte jag ens kommer att kunna hålla mig tills dess - FASTÄN jag vet att det är typ 0% chans att det visar något innan. Känner mig helt knäpp.
Fler som är mellan ÄL och BIM nu? Har ni några symptom?
Grattis acge!!
Hoppar in här, första försöket med första barnet denna månad. Vi bestämde oss för att sätta igång dagen innan förväntad ÄL så har kanske prickat in rätt.
Har inte testat ÄL men använder app för att följa cykeln, tänker kanske använda äl tester nästa månad för att vara säker på att pricka rätt.
Har bim på fredag 12/6 och håller på att bli tokig? Haha trodde inte att jag skulle bli så uppslukad av det här men kan inte tänka på något annat.
Känner att jag måste skriva av mig då jag saknar någon att bolla med.
Någon annan som har samma bim? Har ni några symptom?
Jo, jag har också varit fram och frussen vartannat vilket är ganska ovanligt för mig. Har haft lite molvärk och ont i ländryggen. Inbillar mig lite illamående ibland men precis som du skriver så är det i stora hela liknande symptom som en "vanlig" månad innan mens också. :)
Vet inte om jag bara ska vänta in mensen eller testa? Känns som att det är lätt att hamna i ett "test-träsk" och inte kunna sluta?
Ja men lite så får man nog tänka ibland! Ja, samma här, därför jag känner mig lite dum ibland när jag får symptom varje månad och fast jag VET att min pms yttrar sig så så inbillar jag ju mig ändå. Har liksom inte spelat nån roll att jag ätit p-piller, vi haft kondom, att vi kanske inte legat under min fertila period... har varit lika säker på att jag är gravid ändå.
Hur gammal är du? Jag fyller 35 i år så känner ju lite press liksom. Hade jag varit 25 hade jag nog inte oroat mig en sekund.
Grattis!!!
Fick detta idag! Är inte taget med morgonurin. Så blandade känslor
Mensen två dagar sen och negativt test igår och idag!!! Varför gör kroppen såhär mot en. Blir så besviken :/
Hej hörrni! Testade imorse. Strecket kom fram på typ en sekund. BIM-2 idag. :)
Grattis! Superstarkt streck :D