• Emm94

Bim juni 2020

Jag hoppar gärna in här om det är okej.

Jag är 26 år gammal och detta blir försök nummer ett till första barnet.

Hade ÄL 30/5 och beräknad BIM 14/6. Jag lägger till mig i listan :D

BIM JUNI 2020:

Majja92 28/5, 28 år. Första barnet

Vegaveravegavera 1/6 25 år. Första barnet

Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet

Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet

Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet

Ann3h 3/6, 26år Första barnet

Leia123 4/6, 34 år. Tredje barnet

Acge 6/6, 28 år. Första barnet

Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

Marmow, 6/6, 32 år. Första barnet

Hanna0315, 9/6, 35 år. Första barnet.

Loea 9/6, 29 år. Första barnet

H0nd3ndär 9/6 35 år. Tredje barnet

Kira16 10/6 33 år. Andra barnet

33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.

MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet

Emm94 14/6, 26år, Första barnet

sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet.

Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet

Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet

Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet

Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet

Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet

Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet

(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet

Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet

Barnlängtan, 25/6, 27år, första barnet

apan95, 26/6, 24 år, första barnet

Enkeli, 6/6, 36 år, andra barnet

• Emm94
    MaryJen123 skrev 2020-06-09 22:53:30 följande:

Hoppar in här, första försöket med första barnet denna månad. Vi bestämde oss för att sätta igång dagen innan förväntad ÄL så har kanske prickat in rätt.

Har inte testat ÄL men använder app för att följa cykeln, tänker kanske använda äl tester nästa månad för att vara säker på att pricka rätt.

Har bim på fredag 12/6 och håller på att bli tokig? Haha trodde inte att jag skulle bli så uppslukad av det här men kan inte tänka på något annat.

Känner att jag måste skriva av mig då jag saknar någon att bolla med.

Någon annan som har samma bim? Har ni några symptom?

Jag har BIM 13/6 och vi är också på första försöket till första barnet. Jag har tydliga ägglossningskänningar, så jag har inte använt mig av ägglossningstester eller tempat. Jag får också ägglossningsflytningar och jag tror att vi prickade dagen. Längtar till BIM så att jag kan testa mig. Jag har bestämt att inte testa innan dess. Dagarna går så långsamt..
  • Emm94
    MaryJen123 skrev 2020-06-09 22:53:30 följande:

Hoppar in här, första försöket med första barnet denna månad. Vi bestämde oss för att sätta igång dagen innan förväntad ÄL så har kanske prickat in rätt.

Har inte testat ÄL men använder app för att följa cykeln, tänker kanske använda äl tester nästa månad för att vara säker på att pricka rätt.

Har bim på fredag 12/6 och håller på att bli tokig? Haha trodde inte att jag skulle bli så uppslukad av det här men kan inte tänka på något annat.

Känner att jag måste skriva av mig då jag saknar någon att bolla med.

Någon annan som har samma bim? Har ni några symptom?

Jag har BIM 13/6 och vi är också på första försöket till första barnet. Jag har tydliga ägglossningskänningar, så jag har inte använt mig av ägglossningstester eller tempat. Jag får också ägglossningsflytningar och jag tror att vi prickade dagen. Längtar till BIM så att jag kan testa mig. Jag har bestämt att inte testa innan dess. Dagarna går så långsamt..
  • Emm94
    Trio2021 skrev 2020-06-10 20:35:33 följande:

Jag blir knäpp på det här med symptom.. äl + 8 idag och haft molande värk sedan start, brukar inte känna så i vanliga fall! Har dessutom haft konstiga flytningar till och från sen äl och illamående som kommer och går. Något mindre trevligt är även att jag gör nummer 2 flera gånger om dagen på toaletten haha, så brukar det absolut inte vara! Någon annan som känner igen sig i sina symptom?

Jag har också haft värk sedan start, mest stickningar som är där hela tiden. Jag har inga flytningar, men jag har mått illa konstant nu i tre dagar. Är på ÄL + 11. Nummer två för mig är som vanligt hehe, men jag är lite hårdare i magen (ursäkta detaljen). När har du BIM?
  • Emm94
    MaryJen123 skrev 2020-06-10 12:36:50 följande:

Jag försöker också att intala mig att inte testa innan BIM, men håller helt med om att dagarna går långsamt. 

Hoppas vi får plussa i helgen! :) 

Jag håller tummarna för oss och alla andra här i tråden. Har läst att många kommer att testa på fredag, så hoppas att fler plus kommer upp i tråden. Själv tar jag ett test på lördag! :)
Svar på tråden Bim juni 2020