• annikandy

Bim juni 2020

Här hoppar jag gärna med :)

jag är lite osäker på när jag har bim, men runt den 16:de skulle jag tro. Jag slutade med minipiller för ett par månader sen så mensen har inte blivit regelbunden tror jag.

Vi är en sådär modern familj med varannan vecka barn och så en dotter har vi tillsammans.

Grattis till er som redan fått plus ?

Någon som har bim ungefär samtidigt? :) vad har ni för symtom? Jag har som mensvärk och är illamående från och till. Får väl vänta och se, tanken är att jag ska se om det dyker upp någon mens om jag klarar av att vänta så länge. Men imorgon blir huset fullt med barn och på fredag börjar sommarlovet och inser att det blir svårt att testa i smyg när dom är här. :)

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

Haft metallsmak i munnen igår och idag, någon mer?

Jag funderar på att testa nästa fredag om inte mensen dykt upp innan dess. Om jag lyckas hålla mig så länge. :)

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy
    Anonym (Längtarefterfamilhj) skrev 2020-06-11 14:38:14 följande:

Har också bim 16/6! Ömma bröst, lite illamående men de kan lika gärna vara inbillningar. Tog ett testa tidigt imorse, negativt... :(

Spännande med någon som har samma bim. Har du några barn sen innan?

Jag har känt metallsmak i munnen igår och idag, spännande

Jag hoppas på att det va så att testet togs för tidigt. Har du planerat när du ska ta nästa test?
    ¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy
    Anonym (Längtarefterfamilhj) skrev 2020-06-12 06:42:39 följande:

Jaaa verkligen :) nej inga barn, vi har varit gravida förut för 2 år sedan. Men tyvärr helt fel tid i livet.

När ska du testa? Vi åker till landet idag och kommer hem Nästa helg, har bestämt att intE ta med något test och testa när vi kommer hem om jag inte fått mens. Så isåfall blir det nästa helg jag testar :D

Eftersom mina stora barn har sommarlov nu så blir det svårt att testa. Dom åker till sin pappa på torsdag och har ingen mens dykt upp då så är planen att testa fredag morgon :) det blir ungefär samtidigt. Jag håller tummarna för oss båda :)
    ¤Familjen är mitt allt¤
Svar på tråden Bim juni 2020