Inlägg från: Anonym (Längtarefterfamilhj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtarefterfamilhj)

Bim juni 2020

Trio2021 skrev 2020-06-09 22:24:05 följande:

Jag är på exakt äl+7 idag! Jag har ont i magen, varje dag till och från en ÄL! Men det är det enda! Jag testade idag bara för skojs skull, superduper blankt såklart! Måste sluta testa för tidigt, men man kan ju inte låta bli.. ska ta ett på lördag iallafall tänkte jag!

Jag var ÄL+8 igår, vill med testa redan nu men är rädd för neg pga för tidigt test. Har varit gravid tidigare och hade starkt sträck då på BIM-4 på eftermiddagsurin, men har lovat att försöka hålla mig till BIM 16/6 men åker bort i helgen och vill gärna veta innan dess :(
    Anonym (Mia) skrev 2020-06-10 17:40:14 följande:

Fick detta idag! Är inte taget med morgonurin. Så blandade känslor

GRATTIS!!!! <3
    annikandy skrev 2020-06-10 23:18:57 följande:

Här hoppar jag gärna med :)

jag är lite osäker på när jag har bim, men runt den 16:de skulle jag tro. Jag slutade med minipiller för ett par månader sen så mensen har inte blivit regelbunden tror jag.

Vi är en sådär modern familj med varannan vecka barn och så en dotter har vi tillsammans.

Grattis till er som redan fått plus ?

Någon som har bim ungefär samtidigt? :) vad har ni för symtom? Jag har som mensvärk och är illamående från och till. Får väl vänta och se, tanken är att jag ska se om det dyker upp någon mens om jag klarar av att vänta så länge. Men imorgon blir huset fullt med barn och på fredag börjar sommarlovet och inser att det blir svårt att testa i smyg när dom är här. :)

Har också bim 16/6! Ömma bröst, lite illamående men de kan lika gärna vara inbillningar. Tog ett testa tidigt imorse, negativt... :(
    annikandy skrev 2020-06-11 21:29:38 följande:

Spännande med någon som har samma bim. Har du några barn sen innan?

Jag har känt metallsmak i munnen igår och idag, spännande

Jag hoppas på att det va så att testet togs för tidigt. Har du planerat när du ska ta nästa test?

Jaaa verkligen :) nej inga barn, vi har varit gravida förut för 2 år sedan. Men tyvärr helt fel tid i livet.

När ska du testa? Vi åker till landet idag och kommer hem Nästa helg, har bestämt att intE ta med något test och testa när vi kommer hem om jag inte fått mens. Så isåfall blir det nästa helg jag testar :D
    Staus skrev 2020-06-12 06:58:23 följande:

Vad tror ni?

BIM -3, vanligt test.

Spöksträck eller inbillning

JaG ser ett svagt sträck!!!!????

Har BIM idag, ingen mens än i sikte! ????

ESemlan84 skrev 2020-06-16 09:55:07 följande:

Spännande, när ska du testa?

Testade förra veckan, torsdagen. Men negativt, med CB early. Jag är inte hemma och tog inte med några test, men har mensen inte dykt upp på torsdag åker jag och köper ett. Vill kolla så jag vet om jag kan ta ett glas på midsommar eller inte:) men mina bröst är ömma, ådror på bröstvårtorna är synliga - aldrig haft det tidigare. Tror jag hade en nidblödning 6/6 men är inte 100% på de. Men en rosa flytning, aldrig noterat det tidigare heller :O
Svar på tråden Bim juni 2020