Bim juni 2020
En fråga till er som har ganska regelbundna cyklar: vilken dag i cykeln har ni äl ungefär?
Avser då er som tempar och/eller använder äl-test. Nyfiken på hur mycket det kan variera. :)
En fråga till er som har ganska regelbundna cyklar: vilken dag i cykeln har ni äl ungefär?
Avser då er som tempar och/eller använder äl-test. Nyfiken på hur mycket det kan variera. :)
Någon som är kring äl+7? Hur har ni det med symtom?
Jag känner absolut ingenting... så tråkigt, men hoppas ju ändå!
Egentligen vill jag vänta till bim, testade så många gånger förra månaden det blev så påfrestande för mig! Men ska iväg på fest i helgen så kommer nog ta ett testa-tidigt innan dess bara utifall att! Men är nästan tvärsäker på att det inte kommer vara något.
Tog du ett testa tidigt eller vanligt? Håller tummarna för dig ändå!
Jag tog ett testa tidigt nu ändå, min sambo tyckte jag skulle göra det. Superduperblankt. Visste ju det men ändå trist!
Är på +8 idag bim -6 typ?
e
Ja ni som vet vet ju att det alltid syns tydligare live.
Testade för att jag ska på fest i 2 dagar, alla vet att vi fick MF förra månaden. Vill inte göra samma misstag så jag får se hur jag döljer detta.
ÄL+11 idag. Negativt test imorse. Eller tyckte först det fanns en supersvag skugga, så tog ett till test på samma urin men det andra testet var helblankt så räknar båda som negativa.
Däremot hade jag ljusrosa på papperet efter toabesök Igårkväll innan jag skulle sova, alltså på ÄL+10. Det var så lite så tänkte att jag måste inbillat mig. Men nu idag var det brun-rosa på papperet efter jag kissade nyss, så något miniblödning har jag haft. Bim-4 eller Bim-5 alltså och jag brukar aldrig ha spottings.
ÄL+9 idag (plussade med sonen då, så hade höga förväntningar idag, tyvärr).
Haft såna symptom sen ÄL+4. Svin ont i nedre magen, svanken och mått illa. Idag har det avtagit lite.
Precis som förra månaden får jag lite skuggor på stickorna. Men syns inte så bra på bilder, och vågar inte lita ett smack på dem då det inte blev något förra månaden (om inte tidigt kemiskt mf). Eller så inbillar jag mig skuggor... Sambon säger att han ser, men blir osäker på om han bara säger så för att göra mig glad. Usch för denna eviga väntan!!!
Blir så sur på mig själv att jag redan blir ledsen. Är ju as tidigt!! Har inte ens bim förrän 19 juni, känner mig helknäpp. Känner mig as gravid. Men vet också att kroppen kan lura en rejält =(