• mzl93

Bim juni 2020

Nu har jag inte varit här på FL på hela månaden för jag tror att det stressade mig för mycket men nu är mensen två dagar sen och igår tog jag ett test. Såg ingenting och på grund av mitt dåliga tålamod kastade jag det därför i soptunnan. Flera timmar senare kollade jag på det igen och det var ett streck där (som nu har bleknat lite sedan igår) se inzoomad bild. Tog ett till test nu på morgonen och fick den andra bilden som resultat. Vad betyder det? Spökstreck? Har aldrig haft det innan så jag vet inte hur spökstreck ser ut.
  • mzl93
    ESemlan84 skrev 2020-06-16 12:14:43 följande:

Jag har heller aldrig haft spökstreck men jag har förstått det som att de är mer gråa streck och inte rosa/röda. Jag ser inte riktigt på bilden vilken färg strecket har. Men det känns ju positivt. Du får ta ett nytt imorgon!

Ja alltså jag är ju själv väldigt osäke.Tycker det ser lite lila ut men jagska vänta några dagar och seom mensen fortfarande inte kommer.Vill få ett tydligt resultat nästa gång haha
  • mzl93
    Cykelstöld skrev 2020-06-16 12:53:55 följande:

Tycker kanske mig kunna se ett lila streck men svårt att säga. Håller tummarna!

Ja och bilden är oredigerad men jag känner fortfarande att jag inte tror på det. Vill bara ha ett tydligt svar haha! Spelar det nån roll att det syns fastän det torkat?
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-06-16 16:26:37 följande:

Åh har tänkt på dig! Man ser ju definitivt ett sträck, gissar på att det bara kommer bli starkare! Kram <3

Åh yay! Kollade listan men såg inte ditt namn så jag tänkte att du kanske också hade tagit en liten paus! Hur går det för dig? Jag är fortfarande kritiskt till mitt svaga streck. Ska prova om någon dag igen om mensen inte kommer såklart.
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-06-16 18:51:13 följande:

Det går inget bra, blev negativt den här månaden också, så väntar bara på mensen som ska komma idag.

Du får återkomma om vad nästa test visar, håller tummarna!

Va (såklart) tvungen att ta ett till.

Säg vad ni tycker

• mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-06-16 21:33:53 följande:

Alltså jag ser verkligen, är svagt men behöver inte anstränga mig för att se liksom!

Okej men jag ska försöka hålla mig nu och testa om typ två dagar och se om det blir starkare! IIIIH JAG HOPPAS VERKLIGEN!
  • mzl93
    Cykelstöld skrev 2020-06-16 22:19:06 följande:
    Jag ser ett streck! Testa igen på morgonurin imorgon och uppdatera oss :)
    Ja jag ska testa igen imorgon hihi!
Svar på tråden Bim juni 2020