• Li89

Bim juni 2020

Hej,

Hoppar in här i tråden. Är ny här.

Detta är vårt 5e försök. Min första månad med både rosenrot och bidrottninggele.

Har någon erfarenhet utav det? Sett äldre inlägg men vill gärna ha lite ny information.

Märkte ni någon skillnad?

Min menscykel är 31-33 dagar. Har ÄL 24/6 men märker redan nu en hel del flytningar? Har aldrig varit så tidigare. Har någon erfarenhet utav de?

• Li89
    helaminvärld skrev 2020-06-18 19:09:55 följande:

Hejsan! Vi har försökt bli gravida i snart ett år, haft väldigt oregelbundna cyklar och antagligen ingen ägglossning(allt mellan 30-70 dagar), provade rosenrot denna cykel för att jag kände jag hade ingenting att förlora. Ägglossning dag 19 (ägglossningstester och väldigt starka äl-symptom) och nu är jag gravid! Slumpen eller inte kan jag inte uttala mig om, men gravid blev jag :)

Vad kul att höra!! Stort grattis!

Då håller vi tummarna!

Enligt kalendern så ska jag ha ägglossning 22 juni (även min födelsedag)

Så vi hoppas den biter där! ????????
  • Li89
    helaminvärld skrev 2020-06-18 19:09:55 följande:

Hejsan! Vi har försökt bli gravida i snart ett år, haft väldigt oregelbundna cyklar och antagligen ingen ägglossning(allt mellan 30-70 dagar), provade rosenrot denna cykel för att jag kände jag hade ingenting att förlora. Ägglossning dag 19 (ägglossningstester och väldigt starka äl-symptom) och nu är jag gravid! Slumpen eller inte kan jag inte uttala mig om, men gravid blev jag :)

Vad kul att höra!! Stort grattis!

Då håller vi tummarna!

Enligt kalendern så ska jag ha ägglossning 22 juni (även min födelsedag)

Så vi hoppas den biter där! ????????
  • Li89
    helaminvärld skrev 2020-06-18 19:37:27 följande:

Tack så mycket! Hoppas allt går bra för er med, håller mina tummar att ni också får ert plus! <3 och grattis på födelsedagen i förskott! :)

Tack så mycket! <3
  • Li89
    Anonym (Lm) skrev 2020-06-18 21:36:04 följande:

Alla ni som tar rosenrot, vart beställer ni ifrån och vilket märke osv? Googlade på rosenrot men finns supermånga olika märkte jag så blev lite förvirrad haha!

Och när ska man ta de och hur ofta osv?:)

Jag använder apotekets arctic root.
Svar på tråden Bim juni 2020