Inlägg från: Anonym (Lm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lm)

Bim juni 2020

En fundering, tror ni att alla som ser svaga streck/får positivt på typ äl+9, 10, 11, testar med tidiga test? Jag testade med vanligt test igår på bim-4 och fick negativt så tänkte att det är kört men kom på att alla som ser tidigt kanske har tidiga test. Vad tror ni? :)

• Anonym (Lm)

Gällande alkohol, jag fick reda på i vecka 18 att jag var gravid för 10 år sen typ, då var jag 20 år och hade druckit jättemkt hela sommaren, festat 2-3 gånger i veckan och det var en helt frisk bebis. Så något glas de första 2-3 veckorna tror jag inte spelar någon roll alls:) man har ju ingen aning hur lång tid de tar att bli gravid och som många skriver, man kan ju inte leva på paus under hela den tiden.

• Anonym (Lm)

Alla ni som tar rosenrot, vart beställer ni ifrån och vilket märke osv? Googlade på rosenrot men finns supermånga olika märkte jag så blev lite förvirrad haha!

Och när ska man ta de och hur ofta osv?:)

• Anonym (Lm)
    helaminvärld skrev 2020-06-18 21:40:23 följande:

Jag köpte på life-butiken, dynaforce extra strong. Tog 1 tablett om dagen mellan mens och ägglossning :)

Åh tack för svar!:) ska kolla in dem! Vet du om man kan ta dem samtidigt som man tar letrozol tex?
  • Anonym (Lm)
    milor skrev 2020-06-18 21:59:55 följande:

Min syster tog letrozol och de sa att man inte fick ta andra preparat/naturmediciner samtidigt. Tror det har att göra med att det finns för lite forskning kring det.

Okej tack, då ska jag nog inte ta det då jag tar letrozol. Synd! Verkar funka för många :)
  • Anonym (Lm)
    Undrandee skrev 2020-06-24 13:18:45 följande:

Måste man ha en hög temp vid graviditet?

finns säkert undantag men annars ska tempen va hög när du är gravid!
Svar på tråden Bim juni 2020